dc.contributor.advisor |
Rawski, Marek |
|
dc.contributor.author |
Topolska Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2014-01-29T09:27:47Z |
|
dc.date.available |
2014-01-29T09:27:47Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/4935 |
|
dc.description.abstract |
Dynamiczny rozwój różnych form promocji, szczególnie reklamy jako najbardziej spektakularnej jej formy występuje w Polsce stosunkowo od niedawna. Reklama stała się jednym z bardziej widocznych zjawisk łączących się z wprowadzeniem zasad gospodarki rynkowej. Powstanie i rozwój reklamy jest konsekwencją zmiany charakteru rynku, który z rynku sprzedawcy - producenta przekształcił się w rynek nabywcy – konsumenta. Celem pracy jest przedstawienie istoty, roli i środków reklamy oraz pomiar skuteczności działań reklamowych w oparciu o wybrane modele, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy prasowej. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
psychologiczne uwarunkowania reklamy |
pl |
dc.subject |
skuteczność reklamy |
pl |
dc.subject |
produkt przedsiębiorstwa |
pl |
dc.subject |
profile semantyczne |
pl |
dc.subject |
firma "Nowy Styl" w Krośnie |
pl |
dc.title |
Analiza skuteczności działań reklamowych na przykładzie firmy "Nowy Styl" w Krośnie |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |