Analiza skuteczności działań reklamowych na przykładzie firmy "Nowy Styl" w Krośnie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Topolska Joanna
dc.date.accessioned 2014-01-29T09:27:47Z
dc.date.available 2014-01-29T09:27:47Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/4935
dc.description.abstract Dynamiczny rozwój różnych form promocji, szczególnie reklamy jako najbardziej spektakularnej jej formy występuje w Polsce stosunkowo od niedawna. Reklama stała się jednym z bardziej widocznych zjawisk łączących się z wprowadzeniem zasad gospodarki rynkowej. Powstanie i rozwój reklamy jest konsekwencją zmiany charakteru rynku, który z rynku sprzedawcy - producenta przekształcił się w rynek nabywcy – konsumenta. Celem pracy jest przedstawienie istoty, roli i środków reklamy oraz pomiar skuteczności działań reklamowych w oparciu o wybrane modele, ze szczególnym uwzględnieniem reklamy prasowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologiczne uwarunkowania reklamy pl
dc.subject skuteczność reklamy pl
dc.subject produkt przedsiębiorstwa pl
dc.subject profile semantyczne pl
dc.subject firma "Nowy Styl" w Krośnie pl
dc.title Analiza skuteczności działań reklamowych na przykładzie firmy "Nowy Styl" w Krośnie pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info