Wizerunek w działalności firmy usługowej na przykładzie firmy PKN Orlen

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Jagielski Jacek
dc.date.accessioned 2014-01-30T22:25:25Z
dc.date.available 2014-01-30T22:25:25Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5014
dc.description.abstract Wizerunek oraz marka to bardzo ważne elementy działalności w szczególności na rynku paliw, gdzie konkurujące przedsiębiorstwa oferują podobnej jakości produkty oraz usługi. W tej sytuacji nie rzadko o wyborze tego a nie innego miejsca zakupu decyduje pozytywny wizerunek danej firmy. Postępująca konkurencja sprawia, iż marka odgrywa coraz to ważniejszą rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Celem pracy jest ukazanie znaczenia wizerunku firmy. W pracy tej postaram się ukazać na przykładzie Polskie Koncernu Naftowego „ORLEN” jak ważną rolę w działalności każdego przedsiębiorstwa, tym bardziej działającego na rynku usług, odgrywa wizerunek oraz marka firmy. Podmioty wchodzące w skład PKN Orlen czyli CPN jak i PETROCHEMIA w skutek narastającej konkurencji musiały postarać się o modyfikacje własnego wizerunku gdyż klienci nie zawsze mieli pozytywne skojarzenia odnośnie tych firm. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject firma usługowa pl
dc.subject wizerunek firmy pl
dc.subject marka pl
dc.subject kształtowanie wizerunku pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject public relations pl
dc.subject PKN Orlen pl
dc.subject programy lojalnościowe pl
dc.subject ocena jakości usług pl
dc.title Wizerunek w działalności firmy usługowej na przykładzie firmy PKN Orlen pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info