dc.description.abstract |
Wizerunek oraz marka to bardzo ważne elementy działalności w szczególności na rynku paliw, gdzie konkurujące przedsiębiorstwa oferują podobnej jakości produkty oraz usługi. W tej sytuacji nie rzadko o wyborze tego a nie innego miejsca zakupu decyduje pozytywny wizerunek danej firmy. Postępująca konkurencja sprawia, iż marka odgrywa coraz to ważniejszą rolę w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Celem pracy jest ukazanie znaczenia wizerunku firmy. W pracy tej postaram się ukazać na przykładzie Polskie Koncernu Naftowego „ORLEN” jak ważną rolę w działalności każdego przedsiębiorstwa, tym bardziej działającego na rynku usług, odgrywa wizerunek oraz marka firmy. Podmioty wchodzące w skład PKN Orlen czyli CPN jak i PETROCHEMIA w skutek narastającej konkurencji musiały postarać się o modyfikacje własnego wizerunku gdyż klienci nie zawsze mieli pozytywne skojarzenia odnośnie tych firm. |
pl |