Rynek bankowości elektronicznej w Polsce

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gorazd, Tomasz
dc.contributor.author Inglot Radosław
dc.date.accessioned 2014-01-31T09:30:19Z
dc.date.available 2014-01-31T09:30:19Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5039
dc.description.abstract Bankowość elektroniczna staje się integralną częścią działalności banków, dla tradycyjnych banków staje się szansą, ale też i koniecznością. Z jednej strony poprzez zaawansowane technologie dystrybucyjne ułatwia dotarcie do nowych i utrzymanie obecnych klientów i tak rozpatrywana jest szansą, z drugiej staje się koniecznością gdyż pozwala lepiej zaspokoić potrzeby klientów, obniżyć koszty, staje się elementem walki konkurencyjnej na rynku. Celem pracy jest próba przedstawienia rynku bankowości elektronicznej w Polsce - jej szans, zagrożeń i perspektyw rozwoju, a także wykazanie najlepszej oferty wśród czołowych banków na podstawie dostępnych publikacji, raportów publikowanych przez firmy konsultingowe w Internecie, a także materiałów informacyjnych banków. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject rynek bankowości elektronicznej pl
dc.subject usługi bankowe w Internecie pl
dc.subject modele bankowości elektronicznej pl
dc.subject Internet pl
dc.subject bankomaty pl
dc.subject terminale POS pl
dc.subject karty płatnicze pl
dc.subject bezpieczeństwo kont internetowych pl
dc.subject e-bankowość pl
dc.title Rynek bankowości elektronicznej w Polsce pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info