Marka narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Koperniak Anna
dc.date.accessioned 2014-01-31T23:10:25Z
dc.date.available 2014-01-31T23:10:25Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5087
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest ukazanie znaczenia dobrej marki zarówno dla firmy jak i klientów nabywających dany produkt, określonej marki. Autor w pracy omawia funkcje i cechy marki określające jej unikatowość.Część pracy poświecono zagadnieniom kreowania marki i omówieniu podstawowych narzędzi marketingu wykorzystywanych do budowy wizerunku marki. W pracy podkreślono szczególną rolę marki w osiąganiu przewagi konkurencyjnej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marka pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject media a marka pl
dc.subject branding pl
dc.subject wycena wartości marki pl
dc.subject wizerunek pl
dc.title Marka narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej pl
dc.title.alternative Trademark as a tool for building competitive advantage en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info