dc.contributor.advisor |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Duda Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-02T16:02:29Z |
|
dc.date.available |
2014-02-02T16:02:29Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5161 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest ukazanie specyfiki product placement oraz możliwości wykorzystania tego narzędzia w bardziej skutecznym i efektywnym komunikowaniu się z potencjalnym nabywcą, a także zrozumienie jego odmienności i ukazanie przewagi nad innymi formami promocji. Rozdział pierwszy zawiera informacje dotyczące roli i znaczenia promocji dla przedsiębiorstwa zorientowanego rynkowo. Rozdział ten omawia istotę i pojęcie promocji, określa jej cele, funkcje i zadania, definiuje poszczególne instrumenty promocji, a także przedstawia jej aspekt prawny i ekonomiczny. W rozdziale drugim omówione są główne zagadnienia związane z product placement począwszy od historii i próby zdefiniowania tego pojęcia, po wymienienie rodzajów product placement. Ponadto w rozdziale tym zostały przedstawione aspekty prawne i etapy tworzenia product placement. Rozdział trzeci zawiera natomiast przykłady zastosowania product placement w różnych nośnikach audiowizualnych oraz drukowanych w Polsce i na świecie, a także raport o wydatkach na product placement w USA. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest analizie opinii respondentów na temat product placement i zawiera wnioski z badań pierwotnych
przeprowadzonych z wykorzystaniem kwestionariusza ankietowego wśród studentów
Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
product placement |
pl |
dc.subject |
instrumenty promocji |
pl |
dc.subject |
rodzaje product placement |
pl |
dc.subject |
product placement w nośnikach audiowizualnych |
pl |
dc.title |
Product placement jako niekonwencjonalny sposób promocji w opinii respondentów |
pl |
dc.title.alternative |
Product placement as an unconventional way of promotion in respondents' opinion |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |