Product placement jako niekonwencjonalny sposób promocji w opinii respondentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Duda Joanna
dc.date.accessioned 2014-02-02T16:02:29Z
dc.date.available 2014-02-02T16:02:29Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5161
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest ukazanie specyfiki product placement oraz możliwości wykorzystania tego narzędzia w bardziej skutecznym i efektywnym komunikowaniu się z potencjalnym nabywcą, a także zrozumienie jego odmienności i ukazanie przewagi nad innymi formami promocji. Rozdział pierwszy zawiera informacje dotyczące roli i znaczenia promocji dla przedsiębiorstwa zorientowanego rynkowo. Rozdział ten omawia istotę i pojęcie promocji, określa jej cele, funkcje i zadania, definiuje poszczególne instrumenty promocji, a także przedstawia jej aspekt prawny i ekonomiczny. W rozdziale drugim omówione są główne zagadnienia związane z product placement począwszy od historii i próby zdefiniowania tego pojęcia, po wymienienie rodzajów product placement. Ponadto w rozdziale tym zostały przedstawione aspekty prawne i etapy tworzenia product placement. Rozdział trzeci zawiera natomiast przykłady zastosowania product placement w różnych nośnikach audiowizualnych oraz drukowanych w Polsce i na świecie, a także raport o wydatkach na product placement w USA. Ostatni rozdział pracy poświęcony jest analizie opinii respondentów na temat product placement i zawiera wnioski z badań pierwotnych przeprowadzonych z wykorzystaniem kwestionariusza ankietowego wśród studentów Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject product placement pl
dc.subject instrumenty promocji pl
dc.subject rodzaje product placement pl
dc.subject product placement w nośnikach audiowizualnych pl
dc.title Product placement jako niekonwencjonalny sposób promocji w opinii respondentów pl
dc.title.alternative Product placement as an unconventional way of promotion in respondents' opinion en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info