Obsługa klienta w niszy rynkowej na przykładzie laboratorium techniczno-dentystycznego Józef & Monika Oberc w Rzeszowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wiktor, Jan
dc.contributor.author Oberc Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-02-03T19:17:15Z
dc.date.available 2014-02-03T19:17:15Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5226
dc.description.abstract Prezentowana praca przedstawia specyfikę funkcjonowania „Laboratorium Techniczno-Dentystycznego Józef& Monika Oberc” w niszy rynkowej, jaką jest branża techniki dentystycznej. Myśl przewodnią niniejszej pracy stanowi ocena procesu obsługi klientów na trudnym, wysoce wymagającym rynku prac protetycznych wykorzystywanych w stomatologii. Przedstawiono rolę małych i średnich przedsiębiorstw we współczesnej gospodarce rynkowej. Analiza funkcji sektora MSP zaprezentowana została zarówno w kontekście międzynarodowych uwarunkowań specyfiki funkcjonowania sektora, jak i również w oparciu o polskie doświadczenia ostatnich piętnastu lat transformującej się gospodarki. Opisano problematykę odpowiedniego przeprowadzenia procesu segmentacji w kierunku praktycznego stosowania właściwego zestawu czynników warunkujących jej pełny, wymierny sukces w każdym przedsiębiorstwie, a także profil charakteryzujący klientów firmy niszowej. Zaprezentowany został pełny obraz czynników warunkujących zachowania rynkowe nabywców oraz przebieg procesu decyzyjnego na rynku dóbr konsumpcyjnych oraz inwestycyjnych. Przedstawiono szczegółową analizę SWOT firmy, dzięki której stworzony został obraz nowoczesnej, z sukcesem odpowiadającej na wyzwania rynkowe, firmy prowadzącej działalność w niszy rynkowej. Własna analiza oraz ocena systemu obsługi klientów firmy, skonstruowana została na gruncie badania ankietowego współpracujących z laboratorium lekarzy stomatologów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject MŚP pl
dc.subject segmentacja rynku pl
dc.subject nisza rynkowa pl
dc.subject zachowania rynkowe nabywców pl
dc.subject nabywca indywidualny pl
dc.subject klient korporacyjny pl
dc.title Obsługa klienta w niszy rynkowej na przykładzie laboratorium techniczno-dentystycznego Józef & Monika Oberc w Rzeszowie pl
dc.title.alternative Customer service in a niche market on the example of Dentistry Laboratory Józef and Monika Oberc in Rzeszów en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info