Franchising na podstawie stacji paliw Slovnaft w Libiążu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mesjasz, Czesław
dc.contributor.author Piątek Ilona
dc.date.accessioned 2014-02-03T20:33:40Z
dc.date.available 2014-02-03T20:33:40Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5239
dc.description.abstract Podstawowym celem niniejszej pracy jest przedstawienie franchisingu oferowanego przez firmę Slovnaft Polska, jego obszary funkcjonowania, analiza oraz wpływ na działalność Stacji Benzynowej w Libiążu. Opisano genezę franchisingu, zalety i wady tej metody, strukturę franchisngu w Polsce oraz inwestycje uznane za najbardziej dynamicznie rozwijające się. Przedstawiono firmę Slovnaft Polska S.A., jej profil działalności oraz ofertę franczyzy skierowaną do przedsiębiorców (biorców licencji). Zaprezentowano przegląd warunków franchisngu konkurencyjnych koncernów paliwowych proponującymi ten sam sposób współpracy. Przedstawiono praktyczne zastosowanie franchisingu na Stacji Paliw w Libiążu - umowę franchisingu z firmą Slovnaft, oraz jej ocenę w świetle działalności Stacji Benzynowej. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject franchising pl
dc.subject franczyza pl
dc.subject rynek stacji paliw pl
dc.subject Polska Organizacja Franczyzodawców pl
dc.subject koncerny paliwowe pl
dc.title Franchising na podstawie stacji paliw Slovnaft w Libiążu pl
dc.title.alternative Franchising – a case of Slovnaft petrol station in Libiąż en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info