dc.contributor.advisor |
Wiktor, Jan |
|
dc.contributor.author |
Werhunowicz Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-03T22:26:42Z |
|
dc.date.available |
2014-02-03T22:26:42Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5247 |
|
dc.description.abstract |
Marketing to szeroko rozumiane pojęcie, które często określa sięj ako sposób działania przedsiębiorstwa z wykorzystaniem narzędzi marketingu mix, w celu zdobycia przewagi konkurencyjnej na rynku. Promocja, jako jedno z tych narzędzi, posłuży w niniejszej pracy magisterskiej jako zagadnienie wyjściowe. Obejmuje ona reklamę, public relations, sprzedaż osobistą oraz promocję dodatkową. W branży turystycznej zastosowanie tych instrumentów promocji stanowi podstawową formę komunikacji marketingowej. Głównym celem opracowania jest analiza systemu komunikacji marketingowej Biura Turystycznego „Jaworzyna” z rynkiem na podstawie jego strony WWW. Model komunikacji o charakterze interaktywnym staje się obecnie jednym z najpowszechniejszych sposobów komunikacji przedsiębiorstw z rynkiem, a znaczenie Internetu ciągle wzrasta. Praca opisuje również rolę Internetu w procesie komunikacji oraz działalności marketingowej Biura Turystycznego „Jaworzyna”. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing w turystyce |
pl |
dc.subject |
rynek usług turystycznych |
pl |
dc.subject |
cechy usług |
pl |
dc.subject |
produkt turystyczny |
pl |
dc.subject |
Internet |
pl |
dc.subject |
komunikacja marketingowa w turystyce |
pl |
dc.subject |
promocja w Internecie |
pl |
dc.subject |
strony WWW przedsiębiorstwa turystycznego |
pl |
dc.subject |
kreowanie wizerunku firmy |
pl |
dc.title |
Strona WWW jako platforma komunikacji marketingowej Biura Turystycznego „Jaworzyna” w Krynicy |
pl |
dc.title.alternative |
Home page as a marketing communication platform of tourist agency “Jaworzyna” in Krynica |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |