Internacjonalizacja firmy sektora MSP jako szansa jej rozwoju na przykładzie spółki Bruno-Trans

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gancarczyk, Jacek
dc.contributor.author Leśniak, Anita
dc.date.accessioned 2014-02-04T06:47:26Z
dc.date.available 2014-02-04T06:47:26Z
dc.date.issued 2012-02-21 12:45:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5250
dc.description.abstract W pracy podjęto próbę określenia w jaki sposób zjawisko internacjonalizacji firmy wpływa na jej rozwój oraz na rozwój gospodarczy kraju. Przeprowadzone badania dla firmy Bruno-trans potwierdziły hipotezę, iż w dobie globalizacji, aby skutecznie działać i konkurować na rynku usług transportowych oraz handlu niezbędne jest prowadzenie działalności o charakterze międzynarodowym. Badany podmiot wykorzystał związki relacyjne i transfer wiedzy z doświadczenia męża właścicielki, przez co firma tak dobrze wykształciła swój potencjał importowy i eksportowy w sferze informacyjnej. Firma Bruno-trans jest małym i prostym podmiotem powstałym w Nowym Sączu, zarządzanym przez jednego człowieka. Strategia przedsiębiorstwa polega na nastawieniu się na szybki rozwój oraz wzrost zysku. Obecnie firma ma wypracowaną pozycje na rynku oraz czerpie korzyści z osiągniętego poziomu wzrostu. pl
dc.description.abstract In the dissertation attempt to determine how the internationalization of a company influence for its development and economic development of the country. The research for the company Bruno-trans confirmed the hypothesis that in the era of globalization, to effectively operate and compete in the market of transport services and trade, it is necessary to operate in international character. Bruno-trans company used entity relational and transfer of knowledge from the experience of the husband of the owner, which has so well used its import and export potential in the sphere of information. Bruno-trans company is a small and simple firm established in Nowy Sacz, managed by one man. The strategy of company based on fast development and increase of profit. Actually company has strong market position and receives benefits from high level of growth. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject internacjonalizacja pl
dc.subject transport pl
dc.subject MSP pl
dc.subject gospodarka pl
dc.subject przedsiębiorstwo pl
dc.subject internationalization pl
dc.subject SMEs pl
dc.subject economy pl
dc.subject enterprise pl
dc.title Internacjonalizacja firmy sektora MSP jako szansa jej rozwoju na przykładzie spółki Bruno-Trans pl
dc.title.alternative Internationalization SMEs sector firm as a opportunity for its development based on the example Bruno-Trans company pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-03T14:38:34Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info