Kształtowanie relacji z klientami na przykładzie firmy Techweb Software

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Skrzydlewska Marta
dc.date.accessioned 2014-02-04T22:10:05Z
dc.date.available 2014-02-04T22:10:05Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5269
dc.description.abstract Budowanie trwałych więzi z klientami jest bardzo cenną umiejętnością, szczególnie w sytuacji, gdy na rynku działa wiele konkurencyjnych firm. Kształtowanie partnerskich relacji i budowanie lojalności klientów to nie kończąca się praca. Zmieniają się klienci i wymagania, jakie stawiają oni organizacjom sprzedażowym. Poprzeczka wciąż idzie w górę- to, co dziś przesądza o wyjątkowych zaletach oferty jutro stanie się standardem. Ważne jest więc, by umiejętnie odróżnić klienta zadowolonego (dziś z nami współpracującego, lecz podatnego na konkurencyjną ofertę) od klienta lojalnego, z którym mamy szansę rozwinąć partnerskie relacje, ponieważ sukces będzie należał do tych przedsiębiorstw, które będą w stanie budować trwałe partnerstwo we współpracy z klientami. A kluczem do tego są: budowanie wiarygodności, dokładna znajomość potrzeb klienta oraz zaspokojenie, a nawet przekraczanie jego oczekiwań. Celem niniejszej pracy jest zatem przedstawienie poszczególnych etapów procesu kształtowania relacji z klientami oraz metod usprawniających te relacje. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject orientacja na klienta pl
dc.subject kształtowanie relacji z klientem pl
dc.subject wartość dla klienta pl
dc.subject firma Techweb Software pl
dc.title Kształtowanie relacji z klientami na przykładzie firmy Techweb Software pl
dc.title.alternative Forming the relationships with clients based on the Techweb Software Company en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info