Marketing terytorialny na przykładzie gminy Krynica-Zdrój

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wołowiec, Tomasz
dc.contributor.author Kokosza, Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-02-05T11:14:01Z
dc.date.available 2014-02-05T11:14:01Z
dc.date.issued 2013-07-17 13:39:47
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5294
dc.description.abstract Głównym meritum poniższej pracy jest przestawienie zasad działania marketingu terytorialnego na przykładzie gminy Krynica – Zdrój oraz jego wpływ na przebieg zarządzania rozwojem lokalnym gminy. Analizę i ocenę marketingu terytorialnego przeprowadzono w oparciu o dane dotyczące gminy Krynica-Zdrój oraz przeprowadzonej ankiety. Na podstawie zgromadzonych w pracy danych odnoszących się do elementów marketingu-mix czyli produktu, ceny, promocji oraz dystrybucji można przedstawić konkretne wnioski. Marketing terytorialny to podstawa działania każdej jednostki samorządowej a jego podstawowe części składowe wpływają na jej rozwój. Gmina Krynica – Zdrój dzięki dużemu asortymentowi produktów terytorialnych takich jak baza noclegowa, gastronomiczna, odnowy biologicznej oraz licznym atrakcjom może zaspokajać potrzeby znacznej rzeszy przybywających turystów. Jednak aby produkty te mogły być w pełni wykorzystane muszą być one odpowiednio opakowane i sprzedane. Narzędziem marketingu terytorialnego który, dostarcza informacje klientom na temat danego produktu jest promocja. W gminie Krynica-Zdrój jest wykorzystywanych wiele form promocji , najbardziej popularną i ogólnodostępną jest Internet. Promocja jest dość intensywna i jak można zauważyć odnosi ekonomiczne skutki w postaci ilości sprzedawanych usług czy produktów terytorialnych. Natomiast ceny są przystosowane do każdej kieszeni a kanały dystrybucji dobrze spełniają swoje funkcje. Marketing terytorialny w gminie Krynica-Zdrój jest na wysokim poziomie, bardzo dobrze wywiązuje się ze swoich zadań ale można mu również wytknąć parę minusów. Dzięki przeprowadzonej ankiecie mankamenty te zostały także zobrazowane z punktu widzenia przybywających gości. pl
dc.description.abstract Permutation of principle of operation of territorial marketing is on example of gmina main following work meritum Krynica - spring. Analysis and it carry estimate of territorial marketing in foothold about data concerning gmina Krynica-Zdrój. On base piled in work for elements data give carrying (concern) marketingu-mix or territorial product, prices, promotion and it is possible to remove distribution concrete conclusions. Territorial marketing it base of operation of each self-governed unit but they effect its (her) development (evolution) basic warehouse part frequent. Gmina due to like big assortment of territorial product dormitory base – spring Krynica, gastronomic, biological renovations and requirements of considerable crowds of (reichs of) incoming tourists can alleviate numerous highlights. Number of object in work removed showing (testify) favor (services) dormitory, gastronomic and other confirms, that they are accept big number of visitor in state (condition) and assure (provide) nice refreshment memorial they (their). However, in order to they could be wrapped these products utilization properly completely must be and sell. Which (who) instrument of territorial marketing, promotion supplies informations be about given product clients. In gmina Krynica taken advantage many forms of promotion are - spring, most popular and internet is ogólnodostępną. Promotion is enough intensive and as it is possible to notice (to remark) economic results carry (concern) in the form of amount of sell favor (services) if (or) territorial products. However, prices are adapted accommodate for each pocket but channels of distributions grant functions well goods (right). Marketing territorial that is in gmina on high level be Krynica-Zdrój, it ensues from tasks very well goods (right) but it is possible also minuses it (him) few steam, couple. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject marketing–mix pl
dc.subject produkt terytorialny pl
dc.subject cena pl
dc.subject dystrybucja pl
dc.subject promocja pl
dc.title Marketing terytorialny na przykładzie gminy Krynica-Zdrój pl
dc.title.alternative Territorial marketing on example of gmina spring Krynica-Zdrój pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-05T09:20:45Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info