dc.contributor.advisor |
Łyszczarz, Halina |
|
dc.contributor.author |
Górka Izabela |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-09T22:08:35Z |
|
dc.date.available |
2014-02-09T22:08:35Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5401 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena tematyki motywacji pracowników, w szczególności motywacji pozapłacowej. Analizie poddano dość specyficzne miejsce pracy, jakim jest hipermarket. W pracy przedstawiono zagadnienia dotyczące motywacji. Dokonano charakterystyki modeli i teorii motywacji oraz przedstawiono klasyfikację motywacji i jej miejsce w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Opisano instrumenty motywacji pozapłacowej i ich ocenę. Przedstawiono charakterystykę firmy, przedmiot działania, jej ofertę asortymentową, strukturę organizacyjną i zatrudnienia oraz najbliższą konkurencję. Dokonano identyfikacji i oceny systemu i procesu motywacji pozapłacowej w hipermarkecie Géant – Kraków oraz opisano propozycje zmian i usprawnienia działań motywacyjnych w tym hipermarkecie. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie zasobami ludzkimi |
pl |
dc.subject |
motywacja |
pl |
dc.subject |
instrumenty motywowania pracowników |
pl |
dc.subject |
płacowe instrumenty motywacji |
pl |
dc.subject |
pozapłacowe instrumenty motywacji |
pl |
dc.title |
Analiza systemu motywacji pozapłacowej na przykładzie hipermarketu Geant Polska w Krakowie |
pl |
dc.title.alternative |
The analysis of pose pay motivation system on example the Hypermarket Gèant Poland |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |