Analiza systemu motywacji pozapłacowej na przykładzie hipermarketu Geant Polska w Krakowie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Łyszczarz, Halina
dc.contributor.author Górka Izabela
dc.date.accessioned 2014-02-09T22:08:35Z
dc.date.available 2014-02-09T22:08:35Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5401
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza i ocena tematyki motywacji pracowników, w szczególności motywacji pozapłacowej. Analizie poddano dość specyficzne miejsce pracy, jakim jest hipermarket. W pracy przedstawiono zagadnienia dotyczące motywacji. Dokonano charakterystyki modeli i teorii motywacji oraz przedstawiono klasyfikację motywacji i jej miejsce w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Opisano instrumenty motywacji pozapłacowej i ich ocenę. Przedstawiono charakterystykę firmy, przedmiot działania, jej ofertę asortymentową, strukturę organizacyjną i zatrudnienia oraz najbliższą konkurencję. Dokonano identyfikacji i oceny systemu i procesu motywacji pozapłacowej w hipermarkecie Géant – Kraków oraz opisano propozycje zmian i usprawnienia działań motywacyjnych w tym hipermarkecie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject motywacja pl
dc.subject instrumenty motywowania pracowników pl
dc.subject płacowe instrumenty motywacji pl
dc.subject pozapłacowe instrumenty motywacji pl
dc.title Analiza systemu motywacji pozapłacowej na przykładzie hipermarketu Geant Polska w Krakowie pl
dc.title.alternative The analysis of pose pay motivation system on example the Hypermarket Gèant Poland en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info