Badanie postrzegania i odbioru reklam napojów przez młodzież

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Ścisłowicz, Beata
dc.date.accessioned 2014-02-09T22:19:43Z
dc.date.available 2014-02-09T22:19:43Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5406
dc.description.abstract Zdefiniowanie reklamy jest o tyle trudne, że jest ona zjawiskiem dynamicznym, wciąż rozwijającym się. Na ogół w większości definicji pojawia się stwierdzenie, że reklama to informacja o towarze i zachęta do jego nabycia. Slogan reklamowy uznawany jest za jedną z najważniejszych części reklamy. Jego rolą jest zachęcanie do dalszego poznawania produktu - do głębszego studiowania reklamy. W obecnym czasie coraz więcej dóbr kierowanych jest do młodzieży, ponieważ młodzież staje się coraz bardziej ważnym klientem. Celem niniejszej pracy jest określenie, czy młodzież zwraca uwagę na hasła reklamowe i czy mają one jakiś wpływ na ich decyzje odnośnie zakupu napojów. W pracy przedstawiono definicje, rodzaje oraz funkcje reklamy a także opisano znaczenie i zasady budowy sloganów jako hasła reklamowego. Przeanalizowano prawidłowy sposób przygotowania i przeprowadzenia badania marketingowego, opisano metody zbierania i redukcji danych oraz dokonano analizy uzyskanych wyników. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject marketing pl
dc.subject slogan pl
dc.subject hasło reklamowe pl
dc.subject badanie reklamy pl
dc.title Badanie postrzegania i odbioru reklam napojów przez młodzież pl
dc.title.alternative Research on the perception and reception of drink's advertisement by the youth en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info