Wpływ reklamy na zachowania młodych konsumentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Izworska Dorota
dc.date.accessioned 2014-02-09T23:23:20Z
dc.date.available 2014-02-09T23:23:20Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5424
dc.description.abstract Reklama jest prostym i efektywnym sposobem komunikowania się z młodymi konsumentami. Nasycony i konkurencyjny polski rynek dóbr dla młodych ludzi nie może już funkcjonować bez promocji, spójnej z pozostałymi instrumentami marketingowymi. Zatem skierowanie przez przedsiębiorstwo nowego produktu do szerokiej grupy młodych konsumentów i zdobycie znaczącej pozycji na rynku byłoby praktycznie niemożliwe bez reklamy. Celem niniejszej pracy jest rozpoznanie poprzez badania ankietowe oddziaływania reklamy oraz jej nośników podczas gromadzenia informacji na temat produktu przez młodych konsumentów, a także wpływ reklamy na ostateczną decyzję zakupu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama pl
dc.subject działania marketingowe pl
dc.subject zachowania konsumentów pl
dc.subject proces zakupu pl
dc.subject środki reklamy pl
dc.title Wpływ reklamy na zachowania młodych konsumentów pl
dc.title.alternative The influence of advertising on young consumers behaviour en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info