dc.contributor.advisor |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Litwiński Grzegorz |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-10T12:57:54Z |
|
dc.date.available |
2014-02-10T12:57:54Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5485 |
|
dc.description.abstract |
Marketing jest dziedziną wiedzy o charakterze interdyscyplinarnym, praktycznym sposobem działania w warunkach rynkowych.
W pracy tej starano się odnieść do twierdzenia jaką rolę odgrywa marketing na specyficznym na specyficznym rynku usług zdrowotnych.
Aby mógł on spełnić swoją rolę muszą istnieć: niezależni dostawcy usług (np. indywidualnie praktykujący lekarze), konsumenci (potencjalni pacjenci), którzy mają niczym nie ograniczony dostęp do usług i możliwości wyboru dostawców oraz płatnik (np. firma ubezpieczeniowa).
Po zaistnieniu tych 3 elementów pojawia się rynek np. usług stomatologicznych, charakteryzujący się pewnymi regułami (np. konkurencją), który będzie bazą dla rozwoju marketingu. Celem pracy jest systematyka i identyfikacja działań marketingowych na specyficznym rynku, rynku usług medycznych w oparciu o praktykę gabinetu dentystycznego „Art.-Dent” działającego na rynku małopolski. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing usług |
pl |
dc.subject |
jakość usług |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
rynek usług medycznych |
pl |
dc.subject |
"Art.-Dent" na rynku usług medycznych |
pl |
dc.subject |
gabinet stomatologiczny |
pl |
dc.title |
Specyfika działalności marketingowej na rynku usług medycznych w Małopolsce na przykładzie gabinetu dentystycznego "Art. - Dent" |
pl |
dc.title.alternative |
Characteristics of the marketing activity on the market of medical services in the Malopolska region, based on the example of the “Art.-Dent” dentist’s surgery |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |