dc.contributor.advisor |
Czarnecki, Piotr |
|
dc.contributor.author |
Wygoda Lucyna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-10T13:29:30Z |
|
dc.date.available |
2014-02-10T13:29:30Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5487 |
|
dc.description.abstract |
Burzliwy rozwój otoczenia wymusza nową orientację przedsiębiorstw, zmuszając firmy do poszukiwania nowych opcji strategicznych. Opracowanie skutecznej strategii służącej osiągnięciu celów przedsiębiorstwa wymaga podejmowania wielu racjonalnych decyzji i działań. Integracja wszelkich orientacji, wymiarów i analiz pozwala na właściwe ukierunkowanie w procesie zarządzania firmą w długim okresie czasu, z umiejętnym wykorzystaniem pojawiających się w otoczeniu szans oraz unikaniu zagrożeń. Systematyczna analiza strategiczna pozwala na bezproblemowe przystosowanie się przedsiębiorstw do skokowych, nieustannie dokonujących się zmian w otoczeniu, a stałe doskonalenie gotowości firmy do realizacji nowych zadań jest nieodłączną cechą zarządzania strategicznego. Celem niniejszej pracy jest analiza strategiczna i ustalenie strategii dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Nowym Sączu. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
zarządzanie strategiczne |
pl |
dc.subject |
analiza strategiczna |
pl |
dc.subject |
analiza SWOT |
pl |
dc.subject |
Miejsckie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. w Nowym Sączu |
pl |
dc.subject |
metody analizy strategicznej |
pl |
dc.title |
Analiza strategiczna Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego Spółka z o.o. w Nowym Sączu |
pl |
dc.title.alternative |
The strategic analysis of Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Spółka z o.o. in Nowy Sącz |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |