Aspekty metodyczne badania strategii marketingowych na przykładzie Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wdowiak, Wojciech
dc.contributor.author Starczewska Agnieszka
dc.date.accessioned 2014-02-11T08:35:19Z
dc.date.available 2014-02-11T08:35:19Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5532
dc.description.abstract Postęp technologiczny w dzisiejszych czasach osiągnął zawrotne tempo. Niemalże w każdej dziedzinie naszego życia spotykamy się z coraz to nowszymi osiągnięciami techniki. Celem pracy jest prezentacja istoty, założeń oraz metod analizy strategicznej. Z celem tym związany jest również cel praktyczny pracy polegający na diagnozie, ocenie oraz prezentacji zmian w strategii Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o.. W pracy przedstawiono koncepcję strategii marketingowych oraz ich elementów, a także opisy narzędzi wykorzystywanych przy analizowaniu strategii marketingowej. Zaprezentowano analizę obecnej sytuacji Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. w oparciu o rynek na którym działa, oraz przedstawiono istniejącą i wykorzystywaną w działalności strategię marketingową a także ocenę obecnej sytuacji w zestawieniu z ewentualnymi kierunkami zmian. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject analiza strategiczna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject rynek telefonii pl
dc.title Aspekty metodyczne badania strategii marketingowych na przykładzie Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. pl
dc.title.alternative The methodical aspects of research of marketing strategies on the example of Polish Digital Telephony Ltd. en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info