dc.contributor.advisor |
Malczak, Jan |
|
dc.contributor.author |
Kubik Anna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-11T08:47:39Z |
|
dc.date.available |
2014-02-11T08:47:39Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5540 |
|
dc.description.abstract |
Dla polskiego sektora bankowego bankowość elektroniczna jest niewątpliwą szansą na zlikwidowanie opóźnienia technologicznego, sięgnięcia po najnowsze, światowe rozwiązania, które uczyniłyby banki nowoczesnymi instytucjami mogącymi szybko i sprawnie stawić czoła konkurencji spoza polskiego sektora bankowego. W niniejszym opracowaniu przedstawiono determinanty, którymi kierują się klienci korzystając z bankowości elektronicznej. W pracy dokonano charakterystyki Internetu i związanego z nim rynku elektronicznego. Podjęto rpróbę zdefiniowania bankowości elektronicznej oraz przedstawiono uwarunkowania upowszechnienia się e-bankingu. Ukazano nowe tendencje dystrybucji usług bankowości elektronicznej, korzyści wynikające z jej użytkowania, ekonomikę a także bezpieczeństwo. Dokonano analizy i prezentacji oferty Banku Śląskiego w zakresie bankowości elektronicznej przedstawiając historię powstania banku a także ofertę, jaką kieruje do swoich klientów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
bankowość elektroniczna |
pl |
dc.subject |
e-banking |
pl |
dc.subject |
bezpieczeństwo bankowości elektronicznej |
pl |
dc.subject |
narzędzia bankowości elektronicznej |
pl |
dc.subject |
usługi bankowości elektronicznej |
pl |
dc.title |
Bankowość elektroniczna jako nowa forma dystrybucji produktów i usług bankowych na przykładzie Banku Śląskiego |
pl |
dc.title.alternative |
Electronic banking as a new form of distributing banking products. Bank Śląski case study |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |