Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie poziomu satysfakcji zawodowej pracowników Poczty Polskiej

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Waśko Anna
dc.date.accessioned 2014-02-12T21:43:17Z
dc.date.available 2014-02-12T21:43:17Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5594
dc.description.abstract Komunikacja jest tym aspektem życia społecznego, bez którego nie można wyobrazić sobie funkcjonowania ludzi na ziemi. Wszystkie procesy zachodzące pomiędzy jednostkami, społeczeństwami, narodami, opierają się na komunikowaniu, bez którego porozumiewanie się nie byłoby możliwe. Celem niniejszej pracy jest analiza wpływu komunikacji interpersonalnej na kształtowanie poziomu satysfakcji zawodowej pracowników Poczty Polskiej. W pracy przedstawiono ideę komunikacji w przedsiębiorstwie, oraz jej rolę w zarządzaniu firmą, przedstawiając sieci i najczęściej występujące bariery komunikacyjne. Na tym podłożu teoretycznym wyjaśniono wpływ jakości komunikowania na budowanie więzi wewnątrzgrupowych. Omówiono usprawnianie procesów zarządzania poprzez efektywną komunikację, nawiązując do warunków występujących w Poczcie Polskiej. Scharakteryzowano funkcjonowanie i komunikację w zespołach pracowniczych, a także określono rolę menedżera w zarządzaniu zespołem. Zaprezentowano rolę przywódcy w funkcjonowaniu zespołu, jego umiejętności komunikacyjne, zwracając szczególną uwagę na znaczenie perswazji w relacjach interpersonalnych. Dokonano charakterystyki funkcjonowania zespołów pracowniczych w Poczcie Polskiej, oraz wstępnej oceny skuteczności porozumiewania się pracowników. Przedstawiono misję omawianej firmy, oraz dokonano analizy przeprowadzonych badań własnych. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.rights open access
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject komunikacja interpersonalna pl
dc.subject satysfakcja zawodowa pl
dc.subject bariery komunikacyjne pl
dc.subject sieci komunikacyjne pl
dc.subject modele komunikacji pl
dc.title Wpływ komunikacji interpersonalnej na kształtowanie poziomu satysfakcji zawodowej pracowników Poczty Polskiej pl
dc.title.alternative The influence of interpersonal communication on job satisfaction level of Poczta Polska's employees en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info