Zmiany w modelu konsumpcji turystycznej w Polsce w ostatniej dekadzie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Matyja, Rafał
dc.contributor.author Wilk Magdalena
dc.date.accessioned 2014-02-12T22:14:09Z
dc.date.available 2014-02-12T22:14:09Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5607
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza zmian, jakie nastąpiły w ostatnich latach w postawie Polaków względem wyjazdów turystycznych, zarówno krajowych jak i zagranicznych, oraz zbadanie motywów, jakimi kierują się Polacy podczas wyboru wakacji. W pracy przedstawiono ogólny zarys rynku usług turystycznych, ze szczególnym naciskiem na określenie uczestników rynku usług turystycznych oraz mechanizmów i czynników, jakie na nim występują. Na podstawie badań przeprowadzonych przez Polską Izbę Turystyki sprecyzowano, jaka grupa społeczna jeździ teraz na wakacje, dokąd i w jakim celu się wybieramy, jaki jest najbardziej popularny środek transportu, oraz ile za to jesteśmy w stanie zapłacić. Zweryfikowano oraz uzupełniono wcześniejsze badania, a także dokonano analizy motywów, jakimi kierują się Polacy podczas wyboru urlopu. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject turystyka pl
dc.subject gospodarka wolnorynkowa pl
dc.subject rynek usług turystycznych pl
dc.subject model konsumpcji turystycznej pl
dc.subject popyt turystyczny pl
dc.title Zmiany w modelu konsumpcji turystycznej w Polsce w ostatniej dekadzie pl
dc.title.alternative Changes in the model of touristic consumption in Poland within the last decade en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info