Wejście Polski do Unii Europejskiej a polski transport samochodowy

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Cwynar, Wiktor
dc.contributor.author Mączka Anna
dc.date.accessioned 2014-02-13T10:56:36Z
dc.date.available 2014-02-13T10:56:36Z
dc.date.issued 2014-02-13
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5645
dc.description.abstract Transformacja polityczna w Europie Środkowej stworzyła szerokie możliwości współpracy gospodarczej. Integracja podsystemów gałęziowych transportu stworzyła system krajowy, który jest integralną częścią transportu regionu europejskiego. Będzie on w stanie szybko przyjąć obowiązujące w Unii Europejskiej normy i standardy oraz sprzyjać członkostwu Polski w jej strukturach. Proces przygotowania się Polski do wejścia do Unii Europejskiej wymaga, aby przebieg transformacji polskiego sektora transportu był coraz ściślej synchronizowany i adoptowany do strategii Wspólnoty Europejskiej. Położenie geograficzne Polski, jej aspiracje polityczne i gospodarcze zmuszają nas do podjęcia działań dostosowujących nasz system transportu do rozwiązań osiągniętych w wysoko rozwiniętych krajach europejskich. Osiągnięcie tych zamierzeń wymaga rozwiązania szeregu problemów organizacyjno- prawnych, finansowych, wdrożenia nowoczesnych technologii przewozów oraz rozwoju infrastruktury. Celem pracy jest wykazanie, że wejście Polski do Unii Europejskiej wpłynęło pozytywnie na branżę transportową. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject transport w gospodarce pl
dc.subject międzynarodowe stosunki ekonomiczne pl
dc.subject usługi transportowe pl
dc.subject infrastruktura transportowa pl
dc.subject procedura tranzytowa pl
dc.subject ustawodawstwo UE pl
dc.subject koncesje pl
dc.title Wejście Polski do Unii Europejskiej a polski transport samochodowy pl
dc.type other pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info