dc.description.abstract |
Przedsiębiorstwo „Impuls” oferuje szeroki asortyment towarów, zarówno markowych firm jak i innych, tańszych producentów, firma oferuje również okresowe promocje anonsowane ulotką reklamową. Aby zapewnić jak najwyższą sprzedaż towarów oprócz rzetelnie przygotowanego personelu, podstawową rolę odgrywa dobrze funkcjonująca obsługa oraz troska o klienta, terminowość dostaw. Od obecności materiałów na składzie budowlanym zależy poziom jego sprzedaży. Przy atrakcyjnie uzgodnionych cenach zakupu i wysokiej marży popyt jest równoznaczny ze wzrostem obrotu firmy. Obsługa to nie tylko sprzedawanie. To przede wszystkim relacje z klientem i jego lojalność. Jeśli ostrzeżemy klienta przed zakupem towaru, którego znamy i wiemy, że jest średniej jakości, zyskamy w jego oczach oraz zdobędziemy tak bardzo potrzebne jego zaufanie. Musimy starać się zrozumieć swoich klientów i dbać o właściwą formę kontaktu z nimi, ponieważ to oni generują zysk firmy, a lojalny klient to stały dochód. Celem niniejszej pracy jest próba zaproponowania Przedsiębiorstwu „Impuls” rozwiązań organizacyjnych w zakresie stosowanych sposobów obsługi oraz dystrybucji zwiększających efektywność firmy. |
pl |