Psychologia przekazu reklamowego. Analiza kognitywna

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Dąbrowski Michał
dc.date.accessioned 2014-02-14T19:46:26Z
dc.date.available 2014-02-14T19:46:26Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5750
dc.description.abstract Głównym problemem podjętych w niniejszej pracy badań jest określenie, w jakim stopniu komunikacja reklamowa wpływa na zachowania konsumentów oraz podanie odpowiedzi na następujące pytania: 1. Jakie znaczenie ma marka przy wyborze produktu? 2. Czym sugerują się konsumenci podejmując decyzje zakupowe? 3. W jaki sposób przekaz reklamowy wpływa na codzienne aktywności konsumenta? 4. W jaki sposób przekaz reklamowy wpływa na postrzeganie marki? pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologiczne mechanizmy reklam pl
dc.subject marka pl
dc.subject przekaz reklamowy pl
dc.title Psychologia przekazu reklamowego. Analiza kognitywna pl
dc.title.alternative Psychology of advertising. Cognitive analysis en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info