Wpływ metod inwentycznych na stopień zadowolenia przedstawicieli handlowych

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Lupa Wojciech
dc.date.accessioned 2014-02-14T20:07:03Z
dc.date.available 2014-02-14T20:07:03Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5760
dc.description.abstract Utrzymywanie osiągniętej przez przedsiębiorstwo pozycji rynkowej wymaga doskonalenia prac nad tworzeniem i wdrażaniem własnej, oryginalnej strategii rozwoju. Odróżnianie się od konkurencji oraz poszukiwanie nowych, unikatowych rozwiązań wymaga poznawania i stosowania metod kreatywnego myślenia w biznesie. Wzrost konkurencyjności gospodarki oraz dojrzałość wielu rynków powodują, że rośnie zapotrzebowanie na oryginalność działań w uzyskiwaniu przewagi nad innymi podmiotami. To z kolei zwiększa popyt zarówno na ludzi, którzy potrafią myśleć kreatywnie jak również popyt na wiedzę, jak organizować pracę zespołów ludzkich, aby były one zespołami kreatywnymi. Celem niniejszej pracy jest odpowiedzenie sobie na pytanie: Czy metody inwentyczne mają wpływ na stopień zadowolenia z wykonywanej pracy przez przedstawicieli handlowych? W pracy omówiono genezę i znaczenie inwentyki oraz przedstawiono metody inwentyczne wraz z próbą ich systematyzacji. Dokonano charakterystyki roli przedstawicieli handlowych oraz podano przyczyny i skutki zadowolenia i niezadowolenia z wykonywanej pracy. Przedstawiono opis i analizę własnych wyników badań przeprowadzonych wśród adresatów przeprowadzonej ankiety. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject inwentyka pl
dc.subject metody inwentyczne pl
dc.subject psychologiczne wyznaczniki satysfakcji i zadowolenia w pracy pl
dc.subject zarządzanie zasobami ludzkimi pl
dc.subject adaptacja i transgresja w pracy pl
dc.subject stres pl
dc.subject motywacja pl
dc.title Wpływ metod inwentycznych na stopień zadowolenia przedstawicieli handlowych pl
dc.title.alternative The influence invention methods on the level of satisfaction sales representatives en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info