Ocena działań marketingowych sektora małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie firmy "Nomico"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Malczak, Jan
dc.contributor.author Rembiarz Anna
dc.date.accessioned 2014-02-14T20:22:08Z
dc.date.available 2014-02-14T20:22:08Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5767
dc.description.abstract Rozwój gospodarczy oraz towarzysząca temu narastająca konkurencja sprawiają że o powodzeniu firmy na rynku w coraz większym stopniu decyduje marketing. Jest on pomocny nie tylko w przypadku dużych przedsiębiorstw, ale wszystkich podmiotów działających na rynku. Świadomość różnych procesów marketingowych i umiejętne ich wykorzystanie przez sektor MŚP pozwoli uniknąć wielu błędów wynikających z nieodpowiedniej strategii czy braku promocji. Celem niniejszej pracy jest pokazanie, iż efektywne wykorzystanie wszystkich instrumentów marketingu mix w sektorze MŚP gwarantuje nie tylko przetrwanie, ale przede wszystkim rozwój i silną pozycję na rynku. W pracy opisano zagadnienia związane z określeniem definicji małej firmy, ich rodzajami i modelami, charakterystykę form prawnych oraz znaczenie sektora małych i średnich przedsiębiorstw w gospodarce . Przedstawiono informacje dotyczące marketingu i zasady postępowania, a także metody badania rynku i gromadzenia niezbędnych informacji o nim. Zaprezentowano również charakterystykę kompozycji elementów marketingu-mix, oraz istotne elementy różnicujące marketing w sektorze MŚP. Przedstawiono opis badanego przedsiębiorstwa produkcyjno-usługowego, charakterystykę jego działalności, rynku i konkurencji, oraz informacje dotyczące kanałów dystrybucji jak i komponentów promocyjnych stosowanych w firmie. Dokonano analizy otoczenia przedsiębiorstwa, a także oceny działań marketingowych firmy w zakresie strategii produktu, ceny, promocji i dystrybucji. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject MŚP pl
dc.subject wzrost gospodarczy pl
dc.subject marketing pl
dc.subject instrumenty marketingowe pl
dc.subject analiza marketingowa pl
dc.title Ocena działań marketingowych sektora małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie firmy "Nomico" pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info