Doskonalenie procesu sprzedaży na podstawie przedsiębiorstwa "Bielowice" Sp. z o.o

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Piekarz, Halina
dc.contributor.author Nosal Urszula
dc.date.accessioned 2014-02-14T20:51:16Z
dc.date.available 2014-02-14T20:51:16Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5775
dc.description.abstract W dobie gospodarki wolnorynkowej i wolności politycznej nastąpił gwałtowny rozwój nauki w tym nauk ekonomicznych. Ma to odzwierciedlenie zarówno w dostępie do badań i opracowań zachodnioeuropejskich i amerykańskich jak i niezwykle bogatym dorobku polskich ośrodków naukowych. Jednym z zagadnień które jest przedmiotem zainteresowania jest pojęcie sprzedaży. Niniejsza praca jest opracowaniem mającym na celu ukazanie szerokiego spojrzenia na pojęcie sprzedaży i zastosowania wiedzy teoretycznej w praktyce gospodarczej. Rozdział pierwszy poświęcony jest pojęciu sprzedaży w ujęciu ekonomicznym, prawnym oraz różnym formom sprzedaży, a także rodzajom organizacji i logistyki sprzedaży. Jest to przegląd pojęć dotyczących sprzedaży występujących w literaturze oraz ukazanie kilku spojrzeń na cały proces sprzedaży postulowanych przez różnych ekonomistów. W rozdziale drugim ukazane są elementy marketingu mające największy wpływ na sprzedaż produktów przedsiębiorstwa. Ta część pracy poświęcona jest poznaniu w jaki sposób na sprzedaż wpływają poszczególne elementy marketingu tj. produkt, cena, dystrybucja i promocja. Rozdział ten zawiera też opis instrumentów i narzędzi ekonomicznych, które mają zastosowanie w polityce zarządzania sprzedażą. Rozdział trzeci opisuje wybrane przedsiębiorstwo, które ma być modelem w przykładzie wykorzystania wiedzy teoretycznej w praktycznej rzeczywistości gospodarczej. W rozdziale tym zawarta jest także historia firmy, zasoby którymi dysponuje przedsiębiorstwo oraz rynek na którym działa oraz jego otoczenie. Wreszcie rozdział czwarty ukazuje możliwości jak poszczególne elementy marketingu i ekonomi wpływają na wielkość sprzedaży. Zastosowano w tym rozdziale analizę SWOT, wykorzystano narzędzia statystyczne do sporządzania analizy sprzedaży w przeszłości oraz sporządzono projekt ulepszenia sprzedaży bazując na pozostałych częściach pracy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject organizacja sprzedaży pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject efektywność sprzedaży pl
dc.subject logistyka sprzedaży pl
dc.title Doskonalenie procesu sprzedaży na podstawie przedsiębiorstwa "Bielowice" Sp. z o.o pl
dc.title.alternative Improvement of trade process on the basis of "Bielowice" Ltd company en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info