dc.contributor.advisor |
Ekes, Janusz |
|
dc.contributor.author |
Mikocka Joanna |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-14T20:59:47Z |
|
dc.date.available |
2014-02-14T20:59:47Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5778 |
|
dc.description.abstract |
Specyfika amerykańskiej kampanii wyborczej na stanowisko prezydenta w znacznym stopniu wynika ze specyfiki funkcji i roli prezydenta w systemie władzy Stanów Zjednoczonych. Jak wiadomo, system ten oparty jest na zasadach sformułowanych w Konstytucji uchwalonej w Filadelfii w 1787 roku. Można by więc powiedzieć, że znacznie młodsze od niej medium publicznego przekazu jakim jest telewizja – czynnie uczestnicząc w procesie elekcji prezydenckiej – służy nie tylko rywalom i opinii publicznej, ale także i aktualizacji owych konstytucyjnych zasad, liczących sobie już ponad dwieście lat. Im właśnie poświęcona jest niniejsza praca. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
polityka USA |
pl |
dc.subject |
rola prezydenta w systemie władzy USA |
pl |
dc.subject |
kampania prezydencka USA |
pl |
dc.subject |
debata w kampanii prezydenckiej USA |
pl |
dc.subject |
polityka |
pl |
dc.title |
Rola debat w kampanii prezydenckiej w USA |
pl |
dc.title.alternative |
The role of debates in presidential campaigns in USA |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |