Rola debat w kampanii prezydenckiej w USA

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ekes, Janusz
dc.contributor.author Mikocka Joanna
dc.date.accessioned 2014-02-14T20:59:47Z
dc.date.available 2014-02-14T20:59:47Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5778
dc.description.abstract Specyfika amerykańskiej kampanii wyborczej na stanowisko prezydenta w znacznym stopniu wynika ze specyfiki funkcji i roli prezydenta w systemie władzy Stanów Zjednoczonych. Jak wiadomo, system ten oparty jest na zasadach sformułowanych w Konstytucji uchwalonej w Filadelfii w 1787 roku. Można by więc powiedzieć, że znacznie młodsze od niej medium publicznego przekazu jakim jest telewizja – czynnie uczestnicząc w procesie elekcji prezydenckiej – służy nie tylko rywalom i opinii publicznej, ale także i aktualizacji owych konstytucyjnych zasad, liczących sobie już ponad dwieście lat. Im właśnie poświęcona jest niniejsza praca. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject polityka USA pl
dc.subject rola prezydenta w systemie władzy USA pl
dc.subject kampania prezydencka USA pl
dc.subject debata w kampanii prezydenckiej USA pl
dc.subject polityka pl
dc.title Rola debat w kampanii prezydenckiej w USA pl
dc.title.alternative The role of debates in presidential campaigns in USA en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info