Wpływ reklamy telewizyjnej kosmetyków na zachowania konsumenckie

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomalska, Halina
dc.contributor.author Sajdak Mirosław
dc.date.accessioned 2014-02-14T21:54:43Z
dc.date.available 2014-02-14T21:54:43Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5779
dc.description.abstract Celem pracy jest próba określenia stopnia i sposobów oddziaływania przekazów reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów na rynku kosmetycznym. Zakres czasowy badań dotyczy roku 2005/ 2006, zakres podmiotowy pracy obejmuje konsumentów rynku kosmetycznego ściśle określonej firmy, natomiast zakres przestrzenny pracy został objęty granicami Polski. Dla rozwiązania problemu badawczego wykorzystano literaturę z zakresu reklamy, marketingu, zachowań konsumentów, rynku kosmetycznego jak również wyniki własnych badań przeprowadzonych wśród 50 respondentek. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject reklama kosmetyków pl
dc.subject działalność marketingowa firmy pl
dc.subject zachowania konsumenckie pl
dc.subject kosmetyki AVON pl
dc.subject relacje z klientami pl
dc.title Wpływ reklamy telewizyjnej kosmetyków na zachowania konsumenckie pl
dc.title.alternative The influence of the TV advertisement of beauty products on consumers behaviour en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info