dc.contributor.advisor |
Tomalska, Halina |
|
dc.contributor.author |
Sajdak Mirosław |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-14T21:54:43Z |
|
dc.date.available |
2014-02-14T21:54:43Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5779 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest próba określenia stopnia i sposobów oddziaływania przekazów reklamy telewizyjnej na zachowanie konsumentów na rynku kosmetycznym. Zakres czasowy badań dotyczy roku 2005/ 2006, zakres podmiotowy pracy obejmuje konsumentów rynku kosmetycznego ściśle określonej firmy, natomiast zakres przestrzenny pracy został objęty granicami Polski. Dla rozwiązania problemu badawczego wykorzystano literaturę z zakresu reklamy, marketingu, zachowań konsumentów, rynku kosmetycznego jak również wyniki własnych badań przeprowadzonych wśród 50 respondentek. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
reklama telewizyjna |
pl |
dc.subject |
reklama kosmetyków |
pl |
dc.subject |
działalność marketingowa firmy |
pl |
dc.subject |
zachowania konsumenckie |
pl |
dc.subject |
kosmetyki AVON |
pl |
dc.subject |
relacje z klientami |
pl |
dc.title |
Wpływ reklamy telewizyjnej kosmetyków na zachowania konsumenckie |
pl |
dc.title.alternative |
The influence of the TV advertisement of beauty products on consumers behaviour |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |