Analiza poprawności reklam prasowych na podstawie miesięcznika „Poradnik Domowy” z roku 2007

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Kupiec, Bernadetta
dc.date.accessioned 2013-09-06T10:46:45Z
dc.date.available 2013-09-06T10:46:45Z
dc.date.issued 2009-03-16 18:32:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/581
dc.description.abstract Praca powstała w celu sprawdzenia na ile ogłoszenia reklamowe publikowane w miesięczniku „Poradnik Domowy” spełniają kryteria poprawności reklam prasowych. Całość pracy zamyka się w pięciu rozdziałach, zawierających omówienie teoretyczne problematyki oraz prezentację wyników przeprowadzonej analizy opublikowanych reklam a także wniosków wynikających z przeprowadzonych badań. W rozdziale pierwszym została przedstawiona ogólna charakterystyka promocji jako głównego elementu komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem. Przedstawiono istotę, podstawowe cele i funkcje promocji, jak również przedstawiono jej metody i formy oddziaływania. Rozdział drugi poświęcony został reklamie. Przedstawiono w nim jej dokładną definicję, podstawowe funkcje i cele reklamy jak również omówiono jej podstawowe rodzaje z uwzględnieniem różnych kryteriów podziału. W rozdziale trzecim dokładnie scharakteryzowana została reklama prasowa. Omówiona została jej geneza i istota. Poświęcono również uwagę strukturze ogłoszenia prasowego a szczególną uwagę zwrócono na zasady poprawności reklamy prasowej. Rozdział czwarty to ogólna charakterystyka badanego miesięcznika „Poradnik Domowy” z omówieniem jego tematyki i charakteru. Zwrócono tutaj uwagę na szatę graficzną pisma i jego kolorystykę. Ostatni, piąty rozdział to przedstawienie wyników przeprowadzonej analizy zamieszczonych w miesięczniku ogłoszeń prasowych. Poszczególne wyniki analiz pod względem ilości zamieszczonych w periodyku reklam, zakwalifikowania ich do poszczególnych branż, zgodności tych ogłoszeń z kanonem i występowania poszczególnych elementów poprawnej reklamy, zostały przedstawione w formie szczegółowych tabel i obrazowych rysunków. Również kolorystyka ogłoszeń i tematów przyciągających uwagę to wynik przeprowadzonych badań. Na samym końcu pracy umieszczono podsumowanie całej pracy wnioski z przeprowadzonych badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama prasowa pl
dc.title Analiza poprawności reklam prasowych na podstawie miesięcznika „Poradnik Domowy” z roku 2007 pl
dc.title.alternative The analysis of the effectivess of press advertisments on the basis of the magazyn “Poradnik Domowy”, 2007 pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2013-09-05T12:58:30Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info