Techniki negocjacji i profesjonalna sprzedaż na rynku systemów informatycznych na przykładzie firmy BDS Polska

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Wichary, Szymon
dc.contributor.author Iwanczewska Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-02-16T11:50:30Z
dc.date.available 2014-02-16T11:50:30Z
dc.date.issued 2014-02-16
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5823
dc.description.abstract Firma BCS Polska jest integratorem rozwiązań informatycznych dla logistyki w zakresie pozyskiwania, zdalnego przesyłania i zarządzania danymi, w oparciu o kody kreskowe i technologię RFID. Firma została założona w 1999 r. jako spółka polskich udziałowców i brytyjskiego przedsiębiorstwa International Bar Code Systems, zostając jednocześnie członkiem grupy IBCS Group. Celem organizacji jest oferowanie klientom w całym regionie tego samego standardu ceni usług w sektorze systemów mobilnych. Działając w Polsce, Bułgarii, Czechach, Słowacji i na Węgrzech, IBCS Group oferuje kompleksowe rozwiązania usprawniające funkcjonowanie przedsiębiorstw w zakresie logistyki. BCS Polska jest jedną z największych firm Grupy pod względem obrotów i zatrudnienia. Przychody firmy w 2004 r. wyniosły prawie 23 miliony zł. Przedmiotem niniejszej pracy jest odpowiedź na pytanie, czy wykorzystywanie określonych technik negocjacyjnych przez handlowców ma związek z wynikami sprzedaży. Na podstawie badania przeprowadzonego wśród managerów sprzedaży z firmy BCS Polska, autorka stara się określić subiektywnie ocenianą skuteczność wybranych technik negocjacyjnych oraz ich popularność wśród handlowców. Wykazuje, że stosowanie różnych taktyk negocjacyjnych pozwala uzyskać przewagę w prowadzonych rozmowach i wypracować decyzje, które w perspektywie przyniosą korzyści stronom zaangażowanym w proces negocjacyjny. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject negocjacje pl
dc.subject negocjator pl
dc.subject strategie negocjacji pl
dc.subject strategia integracyjna pl
dc.subject kompromis pl
dc.subject strategia negocjacji twarda pl
dc.subject wywieranie wpływu pl
dc.subject strategia unikania pl
dc.title Techniki negocjacji i profesjonalna sprzedaż na rynku systemów informatycznych na przykładzie firmy BDS Polska pl
dc.title.alternative Negotiation techniques and professional sale in it business: the case of BCS Polska en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info