Portale internetowe i ich rola w rozwijaniu e-business

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mrozek, Marian
dc.contributor.author Fusch Tadeusz
dc.date.accessioned 2014-02-16T12:21:30Z
dc.date.available 2014-02-16T12:21:30Z
dc.date.issued 2001
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5826
dc.description.abstract Internet, to najczęściej używane słowo na świecie w chwili obecnej. Na czym polega fenomen Internetu? Przede wszystkim Internet to nieograniczona ilość informacji na każdy temat. Ale także możliwość komunikowania się pomiędzy ludźmi niezależnie od ich geograficznej lokalizacji. W Polsce Internet dopiero kształtuje się, jednakże zastosowanie nowych technologii już wprowadza znaczące zmiany w strukturze gospodarki. "Nowa ekonomia" jest szansą nie tylko dla podmiotów działających w sektorze IT, ale i spółek "starej ekonomii", które agresywnie wykorzystają powstające kanały sprzedaży. Analitycy zauważają, że wyraźnie wyodrębnia się nowa grupa firm, które oferują wygodniejszy i tańszy kanał dystrybucji dóbr i usług. Zwracają jednak uwagę, że skrócenie drogi dotarcia do klientów stanowi wyzwanie i zagrożenie dla istniejących podmiotów gospodarczych. Częścią Internetu są portale Internetowe. Portal to atrakcyjna witryna internetowa, która zawiera szeroki asortyment treści, usług. Istnieją także portale tematyczne specjalizujące się w prezentacji informacji na bardzo wąski temat. Daje to możliwość znalezienia potrzebnych informacji, kojarzy nas z wirtualnymi sklepami. Jest jak pasaż handlowy oferując wszystko w jednym miejscu. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie portali internetowych, ich funkcjonowania oraz sposób w jaki wywierają wpływ na rozwój e-business. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject Internet pl
dc.subject rola informacji pl
dc.subject handel elektroniczny pl
dc.subject Business-to-Business pl
dc.subject Business-to-Customer pl
dc.subject Business-to-Government pl
dc.subject Government-to-Citizen pl
dc.subject e-marketing pl
dc.subject operacje finansowe pl
dc.subject reklama elektroniczna pl
dc.subject e-business pl
dc.subject portale internetowe pl
dc.subject portale wertykalne pl
dc.title Portale internetowe i ich rola w rozwijaniu e-business pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info