Logistyka sklepu internetowego na przykładzie sklepu "E-Bielizna"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jabłoński, Tomasz
dc.contributor.author Ziobrowska Katarzyna
dc.date.accessioned 2014-02-16T19:11:17Z
dc.date.available 2014-02-16T19:11:17Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5845
dc.description.abstract W ostatnich latach Internet stał się zarówno formą zdobywania informacji na różne tematy, jak i sprzedaży. Kiedyś, by kupić jakąś rzecz niedostępną w naszym otoczeniu trzeba było jechać kilka, a nawet kilkaset kilometrów. W dzisiejszych czasach nie ma już takiej potrzeby, ponieważ przez Internet można dokonać zakupu w innym mieście, a nawet kontynencie. Właściciele sklepów internetowych mogą się tylko zastanawiać, co jeszcze ulepszyć, usprawnić aby klient był jeszcze bardziej zadowolony. Celem niniejszej pracy jest zademonstrowanie wyglądu sklepu internetowego „e-bielizna” z logistycznego punktu widzenia oraz porównanie go ze sklepem klasycznym, a także innymi sklepami internetowymi. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject logistyka w marketingu pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject sklep internetowy pl
dc.subject struktura dystrybucji pl
dc.subject transakcje internetowe pl
dc.subject sklep "E-bielizna" pl
dc.title Logistyka sklepu internetowego na przykładzie sklepu "E-Bielizna" pl
dc.title.alternative Logistic of an E-shop, the “E-Bielizna” case study en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info