Promocja regionu na przykładzie działań promocyjnych powiatu tatrzańskiego w latach 2004 - 2006

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dołhasz, Magdalena
dc.contributor.author Pańszczyk Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-02-16T20:15:19Z
dc.date.available 2014-02-16T20:15:19Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5848
dc.description.abstract Jednym z ważniejszych instrumentów marketingu terytorialnego, mających na celu tworzenie pozytywnego wizerunku danego terytorium oraz propagowanie jego dóbr, jest promocja regionu (miasta). Promocja jest więc niezwykle ważnym instrumentem marketingowym szczególnie w regionach turystycznych, ponieważ w bardzo dużym stopniu wpływa na przyciąganie klientów (turystów). Najbardziej znanych regionem turystycznym w Polsce jest region powiatu tatrzańskiego. Rozwój powiatu tatrzańskiego nieodzownie wiąże się z turystyką. Turystyka dla miejscowych górali stanowi więc główne źródło utrzymania i właśnie z pozyskiwaniem (bądź z utrzymaniem lojalności stałych) turystów wiąże się zaspakajanie potrzeb mieszkańców. Celem pracy jest systematyka zagadnień związanych z promocją oraz analiza działań promocyjnych powiatu tatrzańskiego. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject promocja pl
dc.subject marketing terytorialny pl
dc.subject promocja-mix pl
dc.subject powiat tatrzański pl
dc.subject gminy powiatu tatrzańskiego pl
dc.subject ocena działań promocyjnych pl
dc.title Promocja regionu na przykładzie działań promocyjnych powiatu tatrzańskiego w latach 2004 - 2006 pl
dc.title.alternative Promotion of the region on the example of promotional activities of the Tatra region in 2004 -2006 en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info