dc.contributor.advisor |
Dołhasz, Magdalena |
|
dc.contributor.author |
Pańszczyk Małgorzata |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-16T20:15:19Z |
|
dc.date.available |
2014-02-16T20:15:19Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5848 |
|
dc.description.abstract |
Jednym z ważniejszych instrumentów marketingu terytorialnego, mających na celu tworzenie pozytywnego wizerunku danego terytorium oraz propagowanie jego dóbr, jest promocja regionu (miasta). Promocja jest więc niezwykle ważnym instrumentem marketingowym szczególnie w regionach turystycznych, ponieważ w bardzo dużym stopniu wpływa na przyciąganie klientów (turystów). Najbardziej znanych regionem turystycznym w Polsce jest region powiatu tatrzańskiego. Rozwój powiatu tatrzańskiego nieodzownie wiąże się z turystyką. Turystyka dla miejscowych górali stanowi więc główne źródło utrzymania i właśnie z pozyskiwaniem (bądź z utrzymaniem lojalności stałych) turystów wiąże się zaspakajanie potrzeb mieszkańców. Celem pracy jest systematyka zagadnień związanych z promocją oraz analiza działań promocyjnych powiatu tatrzańskiego. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
marketing terytorialny |
pl |
dc.subject |
promocja-mix |
pl |
dc.subject |
powiat tatrzański |
pl |
dc.subject |
gminy powiatu tatrzańskiego |
pl |
dc.subject |
ocena działań promocyjnych |
pl |
dc.title |
Promocja regionu na przykładzie działań promocyjnych powiatu tatrzańskiego w latach 2004 - 2006 |
pl |
dc.title.alternative |
Promotion of the region on the example of promotional activities of the Tatra region in 2004 -2006 |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |