Wpływ restrukturyzacji Poczty Polskiej na postrzeganie przez klientów, a motywacja pracowników

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Hajduk, Henryk
dc.date.accessioned 2014-02-17T14:05:15Z
dc.date.available 2014-02-17T14:05:15Z
dc.date.issued 2011-12-09 11:47:36
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5898
dc.description.abstract Niniejsza praca została poświęcona tematyce restrukturyzacji przedsiębiorstwa i motywacji do pracy pracowników w trudnym momencie funkcjonowania firmą. Przedstawiłem różne sposoby podejścia do motywacji w różnych aspektach i teoriach stworzonych przez autorytety nauki, Guru zarządzania, jak również pod kątem trudnego tematu, jakim jest restrukturyzacja i co za sobą niesie, i jak może być odbierana przez pracowników, kierowników oraz menadżerów. Przeprowadzone badania empiryczne, dobór próby na populacji zawierającej pracowników Poczty Polskiej, jak również klientów, głównie indywidualnych a nie strategicznych, pokazuje w widoczny sposób, jak przedsiębiorstwo, organizacja jest postrzegana w wewnątrz organizacji, a także z zewnątrz przez przysłowiowego Pana Kowalskiego czy Nowaka. Czy dokonywane zmiany na przełomie historii Poczty Polskiej postrzegane są w sposób prawidłowy i jak ocenia to klient, jak również pracownik, który stanowi główny filar tak dużego przedsiębiorstwa. Co ludzi pobudza do pracy, co motywuje, czego się obawiają, jakie zagrożenia postrzegają i jak oceniają organizację, w której pracują. Poszczególne rozdziały przedstawiają przedmiotowe zadania i wnioski. W części empirycznej dokonana jest szczegółowa analiza poparta przeprowadzonymi badaniami. Mam nadzieję, że publikacja ta przybliży tematykę motywacji i restrukturyzacji a zawarte w niej wnioski pozwolą lepiej menadżerom podchodzić do problemów i analizować ważne sprawy wspólnie z pracownikami i klientami, których zmiany przede wszystkim dotyczą. W żadnym przypadku przy wprowadzaniu zmian, nie powinniśmy kierować się aspektami finansowymi. Owszem ponoszone koszty i wpływy mają ogromne znaczenie dla funkcjonowania przedsiębiorstwa, ale zawsze należy mieć wizję, cel, misję określoną na wiele lat w przyszłość. Na podstawie doświadczeń z przeszłości należy wyciągać wnioski, poszukiwać optymalnych, tylko dobrych rozwiązań, eliminować błędy i cały czas szukać i próbować ulepszać firmę, korzystając z wiedzy nauki i ekspertów. Dokonywanie zmian częściowo, likwidując poszczególne jednostki, mogą doprowadzić do zagłady całego przedsiębiorstwa. W całości Poczta funkcjonuje od wielu lat. Opis ewentualnych strategii rozwoju Poczty Polskiej przedstawię w kolejnej pracy magisterskiej, której tematem będzie : Cel i strategia Poczty Polskiej w latach 2015-2030. pl
dc.description.abstract The subject matter of restructuring of enterprise and motivation the present work was consecrated to the workers' work. I introduced to motivation the different methods of approach in and theories created by authorities of education different aspects, the Guru of management the as well as at an angle of is the difficult subject what restructuring and what behind it carries and how to possibly received by workers, the managers as well as managers. The conducted empirical investigations, selection of test on population the as well as including the workers of Poczty Polskiej the mainly individual clients, and it strategic it shows in visible way how the company, the organization the organization be perceived in inside, and also from outside by proverbial Kowalskiego Pana or Nowaka. If made changes on the turn history Poczty Polskiej they be perceived in correct way and how it estimates then customer as well as worker who makes up main pillar so large company. What it stimulates to work men which motivates, what they are afraid, from who and they would see among eachother's who on of prestige and responsible positions, from who they do not it want to collaborate, what dangers perceive and how estimate organization in which they work. Individual chapters propose a motion objective tasks and. Detailed supported analysis in empirical part be accomplished conducted investigations. I hope that publication this will to bring closer the subject matter of motivation and restructuring and contained in her propositions will permit better managers to approach to problems and to analyse the matter of consequence along with the workers and customers which they concern first of all of change. In no case near initiation changes, we it should not act with financial aspects. Of course born costs and influences matter huge for kelter of enterprise, but it was one should always have vision, aim, mission definite on many summers in future. It it experiences on the ground with past were one should was draw a conclusion, seek optimal, only good solutions, eliminate mistakes and all the time to look for and to try to improve the firm using with knowledge of science and experts. Making changes partly liquidating individual individuals can bring to extermination of all enterprise. I will introduce in master's next thesis the description of possible strategies of development Polskiej Poczty, which to possibly subject : Aim and strategy Poczta Polska in summers 2015-2030. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject motywacja do pracy pl
dc.subject system motywacyjny pl
dc.subject restrukturyzacja pl
dc.subject Poczta Polska S.A. pl
dc.title Wpływ restrukturyzacji Poczty Polskiej na postrzeganie przez klientów, a motywacja pracowników pl
dc.title.alternative The influence of restructuring the Poczta Polska on perception by clients, and the workers' motivation pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-17T12:41:40Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info