Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Hortex

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gwiżdż, Andrzej
dc.contributor.author Basiaga Jerzy
dc.date.accessioned 2014-02-17T14:22:53Z
dc.date.available 2014-02-17T14:22:53Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5899
dc.description.abstract Każda firma, aby przetrwać na rynku musi oferować coraz to nowsze produkty, czy usługi. Klienci są coraz bardziej wymagający, ponieważ wychodzą oni z założenia, że skoro płacą, mogą wymagać jak najwięcej. W związku z tym firmy muszą dostosować się do potrzeb klienta, ponieważ to dzięki niemu przedsiębiorstwa mogą zarabiać pieniądze. Firmy, które sprzedają jeden i ten sam produkt czy usługę w niedługim czasie z pewnością będą musiały pożegnać się z rynkiem. Przedsiębiorstwa nierozwojowe nie mają szansy bytu w dzisiejszych realiach, gdzie konkurencja doprowadza do zagłady przeciwników. Celem prezentowanej pracy jest zaprezentowanie, jak firma działająca na polskim rynku rolno-spożywczym zabiega o nowych klientów oraz o zatrzymanie dotychczasowych i broni się przed konkurencją, poprzez wprowadzenie nowego produktu na rynek. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject zarządzanie produktem pl
dc.subject analiza cyklu życia produktu pl
dc.subject wprowadzenie nowego produktu na rynek pl
dc.subject badania marketingowe pl
dc.subject strategie wprowadzania nowego produktu pl
dc.subject firma "Hortex" pl
dc.title Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie firmy Hortex pl
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info