dc.contributor.advisor |
Śliwa, Kazimierz |
|
dc.contributor.author |
Ciuraszkiewicz, Michał |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-17T15:04:21Z |
|
dc.date.available |
2014-02-17T15:04:21Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5908 |
|
dc.description.abstract |
W dobie rozwoju technologicznego, wszechobecnej globalizacji, wzrostu konsumpcji oraz szybkiego rozwoju Internetu wzmaga się walka o klienta. Zjawisko „bityzacji” życia jest wynikiem w/w czynników oraz poszukiwania nowych kanałów ujścia informacji. Dzieci mając coraz mocniejszy wpływ na rynek stały się bardzo pożądaną grupą klientów, która tworzy nowe oblicze działań marketingowych. Internet wchłaniając coraz szybciej tradycyjne media przejmuje rolę katalizatora reklamowego, wzmagając oddziaływanie na młodego konsumenta. Niniejsza praca magisterska ma celu ukazanie zależności pomiędzy rozwojem Internetu, działań e-marketingowych, konsumpcją mediów a dziećmi jako konsumentami. Dzieci coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku, dlatego poświecona im uwaga przynosi korzyści firmom, które odpowiednio wykorzystując możliwości Internetu kształtują nowe oblicze rynku młodego konsumenta. Działania e-marketingowe stwarzają potrzebę stosowania nowych technologii dla zwiększania efektywności prowadzonych akcji promocyjnych w Internecie. Tworzenie nowych kanałów dystrybucji informacji związanych z promocją produktu lub też marki jest wynikiem ciągłej walki o klienta. Dzieci jako świeży podmiot rynkowy, który charakteryzuje się brakiem wyuczonych zachowań konsumenckich są bardzo podatną grupą na tworzone kampanie marketingowe. Internet stał się narzędziem wspomagającym oraz maksymalizującym efektywność dotarcia do danej grupy konsumenckiej. Stosowanie najnowszych rozwiązań informatycznych w połączeniu z racjonalnym podejściem do klienta jest czynnikiem, który generuje wzrost zysków. Szybkie otwarcie się na możliwości Internetu oraz dostosowanie swoich działań w Internecie dla wzmocnienia swoich kampanii promocyjnych skierowanych do dzieci pozwala na osiągnięcie celów bez generowania dodatkowych kosztów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
dzieci jako konsumenci |
pl |
dc.subject |
zachowania konsumenckie dzieci |
pl |
dc.subject |
postrzeganie marki przez dzieci |
pl |
dc.subject |
media |
pl |
dc.subject |
telewizja |
pl |
dc.subject |
radio |
pl |
dc.subject |
internauci |
pl |
dc.subject |
prasa |
pl |
dc.subject |
Internet |
pl |
dc.subject |
młodzi konsumenci |
pl |
dc.subject |
socjologiczne aspekty fascynacji Internetem |
pl |
dc.subject |
rynek e-marketingu dziecięcego |
pl |
dc.subject |
Fox-Kids |
pl |
dc.title |
Internet jako główny stymulator dziecięcej konsumpcji |
pl |
dc.title.alternative |
Internet as the main children’s consumption stymulator |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |