Internet jako główny stymulator dziecięcej konsumpcji

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śliwa, Kazimierz
dc.contributor.author Ciuraszkiewicz, Michał
dc.date.accessioned 2014-02-17T15:04:21Z
dc.date.available 2014-02-17T15:04:21Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5908
dc.description.abstract W dobie rozwoju technologicznego, wszechobecnej globalizacji, wzrostu konsumpcji oraz szybkiego rozwoju Internetu wzmaga się walka o klienta. Zjawisko „bityzacji” życia jest wynikiem w/w czynników oraz poszukiwania nowych kanałów ujścia informacji. Dzieci mając coraz mocniejszy wpływ na rynek stały się bardzo pożądaną grupą klientów, która tworzy nowe oblicze działań marketingowych. Internet wchłaniając coraz szybciej tradycyjne media przejmuje rolę katalizatora reklamowego, wzmagając oddziaływanie na młodego konsumenta. Niniejsza praca magisterska ma celu ukazanie zależności pomiędzy rozwojem Internetu, działań e-marketingowych, konsumpcją mediów a dziećmi jako konsumentami. Dzieci coraz mocniej zaznaczają swoją obecność na rynku, dlatego poświecona im uwaga przynosi korzyści firmom, które odpowiednio wykorzystując możliwości Internetu kształtują nowe oblicze rynku młodego konsumenta. Działania e-marketingowe stwarzają potrzebę stosowania nowych technologii dla zwiększania efektywności prowadzonych akcji promocyjnych w Internecie. Tworzenie nowych kanałów dystrybucji informacji związanych z promocją produktu lub też marki jest wynikiem ciągłej walki o klienta. Dzieci jako świeży podmiot rynkowy, który charakteryzuje się brakiem wyuczonych zachowań konsumenckich są bardzo podatną grupą na tworzone kampanie marketingowe. Internet stał się narzędziem wspomagającym oraz maksymalizującym efektywność dotarcia do danej grupy konsumenckiej. Stosowanie najnowszych rozwiązań informatycznych w połączeniu z racjonalnym podejściem do klienta jest czynnikiem, który generuje wzrost zysków. Szybkie otwarcie się na możliwości Internetu oraz dostosowanie swoich działań w Internecie dla wzmocnienia swoich kampanii promocyjnych skierowanych do dzieci pozwala na osiągnięcie celów bez generowania dodatkowych kosztów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject dzieci jako konsumenci pl
dc.subject zachowania konsumenckie dzieci pl
dc.subject postrzeganie marki przez dzieci pl
dc.subject media pl
dc.subject telewizja pl
dc.subject radio pl
dc.subject internauci pl
dc.subject prasa pl
dc.subject Internet pl
dc.subject młodzi konsumenci pl
dc.subject socjologiczne aspekty fascynacji Internetem pl
dc.subject rynek e-marketingu dziecięcego pl
dc.subject Fox-Kids pl
dc.title Internet jako główny stymulator dziecięcej konsumpcji pl
dc.title.alternative Internet as the main children’s consumption stymulator en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info