Rola targów branżowych w realizacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rutkowski, Marek
dc.contributor.author Misiaszek, Marcin
dc.date.accessioned 2014-02-18T10:03:43Z
dc.date.available 2014-02-18T10:03:43Z
dc.date.issued 2011-10-18 08:54:35
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5935
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza roli targów branżowych w realizacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Teoretyczne rozważania na temat wyżej wymienionego problemu zostały uzupełnione wynikami badania bezpośredniego. Celem badań bezpośrednich było poznanie opinii wystawców na temat efektywnego wykorzystania targów w działalności marketingowej, w tym m.in.: • celowość udziału przedsiębiorstw w targach branżowych, • wady i zalety uczestnictwa w targach branżowych, • obraz przygotowań oraz samego udziału respondentów w targach branżowych. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Do realizacji założonych celów wykorzystane zostały zarówno wtórne, jak i pierwotne źródła informacji. Jako wtórne źródła informacji wykorzystane zostały m.in.: literatura przedmiotu, magazyny branżowe, serwisy internetowe organizatorów targów oraz Państwowej Izby Przemysłu Targowego. Źródłem pierwotnym byli menedżerowie reprezentujący w badaniu przedsiębiorstwa wykorzystujący w swojej działalności targi branżowe. Próba liczyła 67 przedsiębiorstw, reprezentujących różne branże. Badanie prowadzone było w okresie od 2 sierpnia do 1 września 2011 roku i miało zasięg ogólnopolski. Ostatni rozdział pracy zawiera projekt efektywnego udziału w targach branżowych. Projekt dotyczył hipotetycznej firmy, działającej na rynku stolarki otworowej, zdecydowanej na udział w Międzynarodowych Targach Budowlanych BUDMA. Pomimo panującego kryzysu okazuje się, że rynek targów w Polsce ma się całkiem dobrze. Świadczy o tym wzrost liczb zarówno zwiedzających jak i wystawców. Na targowej mapie Polski, powstają i prężnie rozwijają się nowe ośrodki wystawiennictwa takie jak np. Expo Silesia. Wystawcy mimo wysokich kosztów udziału w targach, prezentują na nich nowe produkty oraz walczą o pozyskanie nowych klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject efektywność pl
dc.subject targi branżowe pl
dc.subject strategia przedsiębiorstwa pl
dc.subject targi pl
dc.title Rola targów branżowych w realizacji strategii marketingowej przedsiębiorstwa pl
dc.title.alternative The role of trade fairs in realizing the marketing strategy of an enterprise pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-17T13:20:04Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info