Outsourcing w reklamie na przykładzie firm branży rozrywkowej w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Misiołek, Krzysztof
dc.contributor.author Majerowski Grzegorz
dc.date.accessioned 2014-02-18T10:17:37Z
dc.date.available 2014-02-18T10:17:37Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5938
dc.description.abstract Dynamiczne i nieprogrozowalne zmiany otoczenia powodują, że tradycyjne zarządzanie przedsiębiorstwem w dzisiejszych warunkach gospodarczych staje się niekonkurencyjne. Załamanie się dotychczasowych zasad funkcjonowania przedsiębiorstwa zmusza do poszukiwania zupełnie nowych instrumentów zarządzania. Jednym z nich jest właśnie outsourcing. Outsourcing jest rozpatrywany jako rozwiązanie o charakterze strategicznym i swą popularność zyskał dzięki licznym korzyściom, takim jak zmniejszenie zatrudnienia, skupienie się na podstawowej działalności firmy, poprawa jakości usług i obniżenie ich kosztów. Właśnie te korzyści zdecydowały, że te firmy które mają za sobą pewne doświadczenie z outsourcingu i na ogół pozytywnie oceniły swoje doświadczenie z usług firm zewnętrznych ponownie się na nie zdecydują. W ostatnim czasie nastąpiły znaczne i gwałtowne zmiany podejścia do zarządzania przedsiębiorstwem. Outsourcing coraz bardziej zadomowił się w naszej gospodarce i ma ogromną przyszłość. Jest on jedną z najważniejszych i dających najwięcej korzyści w metodologii biznesu. Outsourcing umożliwia firmom, które prowadzą różnego rodzaju działalność osiągnięcie optymalnej efektywności oraz elastyczności reagowania na potrzeby klientów. Samo stosowanie outsourcingu nie jest jednak od razu sukcesem. Należy wcześniej zadać sobie następujące pytanie: „Skąd będę wiedział, że outsourcing jest skuteczny, jakich korzyści powinienem oczekiwać, i jak je należy mierzyć?” Firmy, które decydują się na zlecenie usług firmom zewnętrznym, zazwyczaj chcą uwolnić się tego, na co szkoda im własnego wysiłku. Dlatego wybierają specjalistyczne firmy, które są do tego zakresu działań odpowiednio przygotowane. Po drugie, firmy wolą skupić się na podstawowych usługach, które przynoszą zysk, a wszystkie te które nie przynoszą dochodu objąć outsourcingiem. Ważnym kryterium w wyborze podjęcia decyzji dotyczącej outsourcingu jest to, że konkurencja już stosowała outsourcing. W obawie, aby nie zostać wyprzedzonym przez konkurencje, firmy decydują się na skorzystanie z usług outsourcingowych. Celem pracy jest przedstawienie stosowania outsoutcingu przez firmy branży rozrywkowej w Nowym Sączu. Zakłada się, że przynosi on znaczną korzyść dla firm korzystających z tego rodzaju usług. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject outsourcing pl
dc.subject strategia zarządzania dla MŚP pl
dc.subject outsourcing w reklamie pl
dc.subject działania promocyjne pl
dc.subject sektor MŚP pl
dc.subject uwarunkowania prawne pl
dc.subject reklama pl
dc.subject agencja reklamowa pl
dc.subject MŚP w branży rozrywkowej pl
dc.subject Nowy Sącz pl
dc.title Outsourcing w reklamie na przykładzie firm branży rozrywkowej w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative Advertising outsourcing exemplified by an entertainment company from Nowy Sącz en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info