Warunki skutecznej pracy przedstawiciela handlowego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Sumara, Paweł
dc.date.accessioned 2014-02-18T10:47:29Z
dc.date.available 2014-02-18T10:47:29Z
dc.date.issued 2011-10-12 10:30:10
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5943
dc.description.abstract Autor pracy w poszczególnych rozdział starał się ukazać jak trudnym zawodem jest bycie sprzedawcą osobistym. Na podstawie odpowiedniej literatury przybliżył pojęcie marketingu i sprzedaży osobistej. Scharakteryzowany został również proces sprzedażowy, wymienione i opisane zostały zalety oraz wady sprzedaży osobistej oraz poruszony został problem etyki w zawodzie sprzedawcy. Kolejnym etapem pracy było skupienie się na cechach stanowisko oraz jak dobrze i efektywnie szkolić oraz motywować nowych pracowników, aby dobrze wykonywali zawód sprzedawcy. W następnej kolejności autor zajął się samym procesem komunikacji interpersonalnej, wpływem cech demograficznych na komunikację. Poruszony został również problem różnic pomiędzy mężczyznami i kobietami podczas podejmowania decyzji zakupowych. Opisano komunikację niewerbalną, jako niezwykle ważne i trudne do opanowania narzędzie służące sprzedawcy. Następnie scharakteryzowano wybrane metody i techniki sprzedażowe. W ostatnim rozdziale autor pracy na przykładzie firmy AVON ukazał etapy: poszukiwania kandydatów, odpowiedniego szkolenia oraz skutecznego motywowania sprzedawców. W analizie wykorzystano literaturę przedmiotu, źródła internetowe, informacje uzyskane z rozmów z aktualnymi lub byłymi przedstawicielkami firmy AVON. Autor starał się ukazać, jak poszczególne etapy poszukiwania, szkolenia oraz motywowania pracowników składają się na sukces całego przedsiębiorstwa. Mogłoby się wydawać, że programy firmy nastawione są na ciągłe motywowanie konsultantek, co prowadzi do efektywnego zwiększenia sprzedaży i generowania coraz to większych zysków. Firma jednak zdaje sobie sprawę, że kluczem do sukcesu przedsiębiorstwa są zadowoleni i usatysfakcjonowani z pracy sprzedawcy. Firma podejmuje zatem działania, które mają na celu pomóc konsultantom w pracy oraz spowodować powstawanie przyjaznego środowiska dla sprzedawcy. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject marketing pl
dc.subject sprzedaż osobista pl
dc.subject zawód sprzedawcy pl
dc.subject komunikacja pl
dc.subject relacje z klientami pl
dc.subject sprzedaż bezpośrednia pl
dc.title Warunki skutecznej pracy przedstawiciela handlowego pl
dc.title.alternative Sales rpresentative - the conditions of the effective performance pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-18T09:42:30Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info