Biznes plan jako narzędzie planowania działalności gospodarczej, na przykładzie firmy Vininova - Impuls Wine Company

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Brodziak Szymon
dc.date.accessioned 2014-02-18T12:37:15Z
dc.date.available 2014-02-18T12:37:15Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5960
dc.description.abstract Biznes plan dla firmy Vininova, importującej wina bezpośrednio z krajów Nowego Świata, powstał w roku 2002. Teraz, dokładnie po dwóch latach, kiedy firmie Vininova udało się nie tylko przetrwać, ale także rozwinąć, nadszedł odpowiedni moment, aby zweryfikować założenia, ocenić stopień realizacji planów i celów, które wytyczył ówczesny biznes plan. Celem niniejszej pracy magisterskiej jest ocena rzetelności i stopnia realizacji założeń biznes planu, na podstawie którego firma Vininova powstała. Praca jest rozbudowanym i szczegółowym opisem przypadku, który na zasadzie analizy porównawczej poszczególnych elementów biznes planu konfrontuje teoretyczne założenia poczynione w 2002 roku, tuż przed uruchomieniem działalności gospodarczej, z rzeczywistym stanem rzeczy w firmie Vininova w roku 2004. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject biznes plan pl
dc.subject planowanie działalności gospodarczej pl
dc.subject ocena biznes planu pl
dc.subject firmy Vininova pl
dc.subject konkurencja pl
dc.subject analiza SWOT pl
dc.subject rozwój firmy pl
dc.title Biznes plan jako narzędzie planowania działalności gospodarczej, na przykładzie firmy Vininova - Impuls Wine Company pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info