Wpływ osobowości na podatności na reklamę w opinii studentów Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Siegień, Anna
dc.date.accessioned 2014-02-18T15:18:55Z
dc.date.available 2014-02-18T15:18:55Z
dc.date.issued 2011-09-30 16:49:31
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5983
dc.description.abstract Poniższa praca magisterska pokazuje wpływ osobowości na podatności na reklamę w opinii studentów WSB-NLU w Nowym Sączu. Badania zostały przeprowadzone anonimowo na grupie 60 badanych, którymi byli studenci WSB-NLU w Nowym Sączu. W tym celu została stworzona ankieta 12 pytań oraz został wykorzystany kwestionariusz pomiaru osobowości EPQ-R Hansa Eysencka. Dwie z trzech sformułowanych przeze mnie hipotez potwierdziły się. Po przeprowadzonych badaniach zaobserwowałam istotną różnicę w odbiorze reklamy przez osoby o odmiennych typach osobowości, badani o typie osobowości introwertywnej bardziej ulegają wpływom reklamowym, interesuje ich w przekazie reklamowym obraz i treść. Ekstrawertycy zwracają bardziej uwagę na emocje i wewnętrzne przeżywanie. pl
dc.description.abstract This master’s thesis shows the influence of personality to susceptibility to advertising in the opinion of students of WSB-NLU in Nowy Sacz. The study was conducted anonymously on a group of 60 subjects, who are students of WSB-NLU in Nowy Sacz. For this purpose a survey was developed 12 questions and was used a questionnaire measuring EPQ-R personality of Hans Eysenck. Two of the three hypotheses formulated by me were confirmed. After studies I have observed, a significant difference in perception advertising by persons with different personality types, the respondents about the type of personality introversion more are influenced by advertising their interest in the transmission of video and advertising content. Extroverts draw more attention to the emotions and inner experience. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject osobowość pl
dc.subject reklama pl
dc.subject psychologia reklamy pl
dc.title Wpływ osobowości na podatności na reklamę w opinii studentów Wyższej Szkoły Biznesu - National-Louis University w Nowym Sączu pl
dc.title.alternative The impact of personalisty on the susceptibility to advertising in the opinion of students of the School of Business in Nowy Sącz pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-18T14:08:39Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info