dc.contributor.advisor |
Śmigielska, Grażyna |
|
dc.contributor.author |
Duślak Beata |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-18T15:28:55Z |
|
dc.date.available |
2014-02-18T15:28:55Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/5985 |
|
dc.description.abstract |
Stały rozwój sektora ubezpieczeniowego rodzi naprawdę silną konkurencję na rynku i zakłady ubezpieczeniowe, które chcą się liczyć na rynku muszą wziąć pod uwagę gusty i preferencje klientów. W dzisiejszych czasach, w momencie rozwoju systemu rynkowego nie liczy się już sama atrakcyjność produktu pod względem cenowym i użytkowym, ale również wizerunek firmy, która go sprzedaje. Dlatego też celem niniejszej pracy jest przedstawienie plasowania produktu oraz Towarzystwa Ubezpieczeniowego ERGO-HESTIA S.A. w świadomości klientów. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
teoria plasowania produktu |
pl |
dc.subject |
wizerunek firmy usługowej |
pl |
dc.subject |
kształtowanie wizerunku |
pl |
dc.subject |
rynek ubezpieczeniowy w Polsce |
pl |
dc.subject |
sektor ubezpieczeń w Polsce na tle Europy |
pl |
dc.subject |
STU ERGO-HESTIA S.A. |
pl |
dc.subject |
plan działań marketingowych |
pl |
dc.title |
Plasowanie towarzystwa ubezpieczeniowego i jego produktów na rynku na przykładzie Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeniowego ERGO-HESTIA S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
Placing of insurance company and product on market on example Sopot Insurance Company ERGO-HESTIA S.A. |
pl |
dc.type |
masterThesis |
pl |