Plasowanie towarzystwa ubezpieczeniowego i jego produktów na rynku na przykładzie Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeniowego ERGO-HESTIA S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Śmigielska, Grażyna
dc.contributor.author Duślak Beata
dc.date.accessioned 2014-02-18T15:28:55Z
dc.date.available 2014-02-18T15:28:55Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/5985
dc.description.abstract Stały rozwój sektora ubezpieczeniowego rodzi naprawdę silną konkurencję na rynku i zakłady ubezpieczeniowe, które chcą się liczyć na rynku muszą wziąć pod uwagę gusty i preferencje klientów. W dzisiejszych czasach, w momencie rozwoju systemu rynkowego nie liczy się już sama atrakcyjność produktu pod względem cenowym i użytkowym, ale również wizerunek firmy, która go sprzedaje. Dlatego też celem niniejszej pracy jest przedstawienie plasowania produktu oraz Towarzystwa Ubezpieczeniowego ERGO-HESTIA S.A. w świadomości klientów. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject teoria plasowania produktu pl
dc.subject wizerunek firmy usługowej pl
dc.subject kształtowanie wizerunku pl
dc.subject rynek ubezpieczeniowy w Polsce pl
dc.subject sektor ubezpieczeń w Polsce na tle Europy pl
dc.subject STU ERGO-HESTIA S.A. pl
dc.subject plan działań marketingowych pl
dc.title Plasowanie towarzystwa ubezpieczeniowego i jego produktów na rynku na przykładzie Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeniowego ERGO-HESTIA S.A. pl
dc.title.alternative Placing of insurance company and product on market on example Sopot Insurance Company ERGO-HESTIA S.A. pl
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info