Promocja jako istotne narzędzie strategii marketingowej na przykładzie Szkoły Języka Angielskiego „AWALON”

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Gugulska, Ewelina
dc.date.accessioned 2014-02-19T10:03:09Z
dc.date.available 2014-02-19T10:03:09Z
dc.date.issued 2011-09-29 16:04:49
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6000
dc.description.abstract Praca ma na celu ukazanie, że promocja w edukacji odgrywać zaczęła szczególną rolę w pozyskiwaniu nowych klientów i zatrzymywaniu obecnych. Praca składa się z czterech rozdziałów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający i przedstawiają przegląd stanu wiedzy dotyczącej podstawowej terminologii z zakresu marketingu oraz promocji. Rozdział pierwszy przedstawia promocję w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Wyjaśnia istotę i założenie strategii marketingowej, ukazuje promocję jako narzędzie komunikacji z rynkiem oraz w strukturze marketingu mix. Na zakończenie wyjaśnia istotę promocji usług. Głównym celem rozdziału drugiego jest ukazanie kształtowania się działalności promocyjnej w przedsiębiorstwie. Każda promocja powinna być bowiem poprzedzona analizą strategiczną przedsiębiorstwa, powinna być odpowiednio zaplanowana, zaprojektowana oraz kontrolowana. Rozdział trzeci i czwarty stanowią empiryczną część pracy. W części trzeciej przedstawiono charakterystykę szkoły językowej oraz biura tłumaczeń AWALON. Skupiono się na takich informacjach, jak geneza i rozwój przedsiębiorstwa, charakterystyka marketingu mix badanego przedsiębiorstwa (przedstawienie oferty produktowo-usługowej, politykę dystrybucji oraz sprzedaży, politykę cenową oraz stosowane narzędzia i formy promocji). Rozdział czwarty to analiza, ocena i przedstawienie propozycji zmian w strategii promocyjnej przedsiębiorstwa AWALON. Podczas pisania pracy korzystano z literatury przedmiotu. W części empirycznej oparto się na materiałach udostępnionych przez firmę AWALON. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject strategia marketingowa pl
dc.subject promocja pl
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject efektywność pl
dc.title Promocja jako istotne narzędzie strategii marketingowej na przykładzie Szkoły Języka Angielskiego „AWALON” pl
dc.title.alternative Promotion as a vital tool of an organizational strategy based on an example of „AWALON” School of English pl
dc.type masterThesis pl
dc.date.updated 2014-02-18T15:09:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Prace magisterskie [3237]
    [Zgodnie z obowiązującą procedurą nie udostępniamy pełnych wersji prac dyplomowych]

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info