Siła oddziaływania i wpływ reklamy telewizyjnej na decyzje konsumentów rynku polskiego

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hadrian, Piotr
dc.contributor.author Pichnar Barbara
dc.date.accessioned 2014-02-20T23:02:52Z
dc.date.available 2014-02-20T23:02:52Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6127
dc.description.abstract Reklamy telewizyjne podobnie jak i reklamy w ogóle, to element marketingu, który sprzyja rozwojowi nowych firm, pomaga zaistnieć im na rynku pokazując ofertę sprzedaży, oraz pozwala się na tym rynku utrzymywać poprzez przypominanie o sobie i informowanie o zachodzących zmianach. Z biegiem lat zmienia się rynek i zmianom ulega też reklama, zmienia się jej forma, jej gabaryty, kolorystyka, elementy graficzne czy dźwiękowe, ale nie ulegają zmianom jej kluczowe funkcje jakie spełnia. Od początków reklamy sprowadzały się one przede wszystkim do informowania i przekonywania do określonego działania. Fakt, że dzisiaj z reklamą mamy stale do czynienia, osłabił znacznie jej siłę i sprawił, że społeczeństwo stało się na przekazy tego typu bardziej odporne. To jednak nie zniechęca twórców reklam, co w konsekwencji prowadzi do tego, że starają się oni do nas dotrzeć różnymi drogami przekazu. Celem pracy jest przedstawienie tematyki dotyczącej reklamy w TV jako jednym ze środków przekazu, poprzez który reklama może działać. Tematyka ta zostanie ujęta zarówno od strony teoretycznej na podstawie literatury, prasy i stron internetowych; jak również od strony praktycznej poprzez analizę opinii konsumentów na temat reklam TV. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject oddziaływanie reklamy na klienta pl
dc.subject formy reklamy pl
dc.subject regulacje prawne związane z reklamą pl
dc.subject środki przekazu reklamy pl
dc.subject sposoby pomiaru skuteczności i efektywności i oddziaływania reklamy pl
dc.subject reklama telewizyjna pl
dc.subject badanie opinii na temat reklamy telewizyjnej pl
dc.title Siła oddziaływania i wpływ reklamy telewizyjnej na decyzje konsumentów rynku polskiego pl
dc.title.alternative The power of reaction and the influence of television advertising on the decisions of Polish market consumers en
dc.type masterThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info