Wpływ kampanii reklamowej na postawy konsumentów

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rawski, Marek
dc.contributor.author Brzegowy, Szczepan
dc.date.accessioned 2014-02-22T10:40:39Z
dc.date.available 2014-02-22T10:40:39Z
dc.date.issued 2011-09-21 12:30:33
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6144
dc.description.abstract Celem pracy jest zbadanie, w jakim stopniu reklama wpływa na nasze postawy jako konsumentów. W jaki sposób przedsiębiorstwa chcą dotrzeć do naszych umysłów, sprawić, abyśmy wybrali jeden konkretny produkt. Praca składa się z 3 rozdziałów. Tematyką pierwszego rozdziału jest pojęcie reklamy, budowa kampanii reklamowej oraz istota i znaczenie komunikowania się z rynkiem. Drugi rozdział przedstawia wpływ reklamy na zachowania nabywców oraz to jak reklama kształtuje ich postawy. Trzeci rozdział jest autorskim badaniem wpływu kampanii reklamowej na postawy konsumentów. Przedmiotem badań uczyniono postawy konsumentów wobec reklamy. Pytanie badawcze jakie postawiono dla potrzeb pracy jest następujące: • Czy reklama kształtuje postawy nabywców wobec produktów? W związku z wyłonionymi problemami badawczymi sformułowano następującą hipotezę: Reklama wpływa na postawy konsumentów, którzy często dokonują zakupu pod jej wpływem. Konsumenci uważają, że reklama przekazuje prawdziwe informacje o produkcie, daje poczucie bezpieczeństwa, a jej wszechobecność sprawia, że jest łatwo zapamiętywana. W pracy wykorzystano metodę sondażu diagnostycznego – sformułowano formularz ankiety. W badaniu wzięło udział 102 konsumentów. Wyniki badań potwierdziły przyjęta hipotezę. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject komunikowanie marketingowe pl
dc.subject reklama pl
dc.subject kampanie reklamowe pl
dc.subject zachowania konsumenta pl
dc.title Wpływ kampanii reklamowej na postawy konsumentów pl
dc.title.alternative The influence of advertising campaign on consumers' attitude pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-22T09:01:05Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info