Marka jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej na przykładzie Opoczno S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chlipała, Paweł
dc.contributor.author Ostafin - Bugara Anna
dc.date.accessioned 2014-02-23T18:27:01Z
dc.date.available 2014-02-23T18:27:01Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6181
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest zdiagnozowanie marki Opoczno jako elementu kształtującego przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa oraz próba analizy wybranych aspektów marki w ujęciu marketingowym. Celem pracy jest także ocena kluczowych czynników kształtujących przewagę konkurencyjną Opoczno S.A. W pracy przedstawiono genezę marki i jej znaczenie z punktu widzenia konsumenta i producenta. Została dokonana charakterystyka marek pod względem rodzaju, wartości i funkcji, jakich dostarcza. Ponadto został omówiony proces kształtowania tożsamości i wizerunku marki. Omówione również zostały strategie markowe oraz elementy kształtujące przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa i rolę marki w tym aspekcie - począwszy od tworzenia kapitału marki, pozycjonowania i promocji marki, po podnoszenie jakości marki i kształtowanie lojalności wśród klientów. Dokonano analizy marki Opoczno i jej roli w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej oraz próby oceny potencjału marki. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject marka pl
dc.subject przewaga konkurencyjna przedsiębiorstwa pl
dc.subject pozycja konkurencyjna pl
dc.subject wartość marki pl
dc.title Marka jako element kształtowania przewagi konkurencyjnej na przykładzie Opoczno S.A. pl
dc.title.alternative Brand as an element of forming competetive supremacy on the example of Opoczno S.A. en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info