Etyczne aspekty reklamowania leków

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Klimas-Gucia Małgorzata
dc.date.accessioned 2014-02-23T18:50:39Z
dc.date.available 2014-02-23T18:50:39Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6190
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza etycznych aspektów reklamowania leków. W pracy przestawiono istotę oraz narzędzia marketingu, omówiono nowoczesne trendy w tej dziedzinie oraz przybliżono specyfikę działań marketingowych w branży farmaceutycznej. Rozdział drugi poświęcony jest etyce, zarówno tej ogólnej, jak i etyce biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem sposób zarządzania zachowaniami etycznymi w organizacji. Przedstawiono prawne aspekty reklamy produktów leczniczych. Tematykę uzupełniono o zapisy branżowego Kodeksu Farmaceutycznej Etyki Marketingowej. W ostatnim rozdziale przedstawiono wyniki badania ankietowego, jakie zrealizowano na potrzeby niniejszej pracy. Badanie miało na celu uzyskanie odpowiedzi na pytanie „Czy etyczne jest reklamowanie produktów leczniczych?” pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing pl
dc.subject rynek farmaceutyczny pl
dc.subject etyka biznesu pl
dc.subject marketing produktów leczniczych pl
dc.subject marketing farmaceutyczny pl
dc.title Etyczne aspekty reklamowania leków pl
dc.title.alternative The ethical aspect of medicines advertisement en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info