System obsługi klienta jako podstawa tworzenia i zarządzania relacjami z klientem na podstawie PZU S.A.

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stach, Przemysław
dc.contributor.author Migdał, Daniel
dc.date.accessioned 2014-02-24T07:39:30Z
dc.date.available 2014-02-24T07:39:30Z
dc.date.issued 2012-05-04 21:42:57
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6208
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest określenie poziomu jakości telefonicznej obsługi potencjalnego klienta PZU S.A. Próba badania obejmowała pracowników obsługi klienta i sprzedaży: Krakowa, Katowic i Lublina. Praca ta oparta będzie głównie o literaturę fachową z zakresu zarządzania i marketingu. Jako źródła pomocnicze wykorzystane zostaną informacje zawarte na stronach internetowych. Metodą badawczą jest wywiad, który zostanie przeprowadzony w różnych oddziałach PZU i który będzie realizowany według czterech rodzajów scenariuszy: A1 – wypowiedzenie umowy ubezpieczenia OC przez nabywcę. A2 – uzyskanie zaświadczenia o przebiegu ubezpieczeń komunikacyjnych. A3 – potencjalny klient – zakupił samochód, zbywca posiadał ubezpieczenie OC w PZU. A4 – potencjalny klient – zainteresowany ofertą PZU w zakresie AC. Na początku pracy zostanie wyjaśnione pojęcie obsługi klienta, jej system, fazy jak i profil współczesnego klienta. W następnym rozdziale zostanie opisana organizacja działu sprzedaży, czyli kompetencje handlowców i menadżerów, tworzenie relacji z klientem i metody kontroli jakości obsługi klienta. W trzecim rozdziale przedstawiona zostanie działalność firmy PZU S.A., w której opisana będzie ogólna charakterystyka firmy, istota i zakres działalności ubezpieczeniowej oraz rodzaje i funkcje ubezpieczeń. W ostatnim rozdziale przedstawiony zostanie cel i metoda badań jakości obsługi klienta a także zostanie zobrazowany przeprowadzony wywiad, a co za tym idzie wyniki oraz wyciągnięte wnioski na jego podstawie. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna
dc.subject klient pl
dc.subject obsługa klienta pl
dc.subject sprzedaż pl
dc.subject relacje z klientami pl
dc.subject system obsługi klienta pl
dc.subject PZU S.A. pl
dc.title System obsługi klienta jako podstawa tworzenia i zarządzania relacjami z klientem na podstawie PZU S.A. pl
dc.title.alternative Customer service system as a basis for creating and managing customer relationships as exemplified by PZU S.A. pl
dc.type bachelorThesis pl
dc.date.updated 2014-02-20T11:44:36Z


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info