dc.contributor.advisor |
Jędrzejczyk, Zbigniew |
|
dc.contributor.author |
Brzezińska-Lis, Barbara |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-24T10:33:52Z |
|
dc.date.available |
2014-02-24T10:33:52Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6240 |
|
dc.description.abstract |
Tematem niniejszej pracy jest analiza i ocena systemu motywacyjnego firmy Lukas Bank S.A. Firma ta jest jednym z czołowych banków w kraju, który dzięki połączeniu z francuskim inwestorem Caisse Nationale de Credit Agricole (jedną z większych międzynarodowych grup finansowych) odniosła sukces rynkowy w swojej dziedzinie. Na ten sukces niewątpliwie miało i ma wpływ wiele czynników m.in.: doskonała strategia marketingowa, produkty finansowe odpowiednio dostosowane do potrzeb ludzi, jednak najmocniejsza strona Lukas Banku S.A. to odpowiednio wyselekcjonowana, profesjonalna, dobrze wyszkolona i skutecznie motywowana kadra.
Celem pracy jest identyfikacja zagadnień teoretycznych dotyczących procesu i narzędzi motywowania oraz próba oceny motywowania w konkretnej organizacji jaką jest Lukas Bank S.A. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
motywacja w przedsiębiorstwie |
pl |
dc.subject |
systemy motywacyjne |
pl |
dc.subject |
zarządzanie personelem |
pl |
dc.subject |
teoria treści |
pl |
dc.subject |
teorie procesu |
pl |
dc.subject |
teorie wzmocnienia motywacji |
pl |
dc.subject |
metody diagnozowania systemu motywowania |
pl |
dc.subject |
wynagrodzenia |
pl |
dc.subject |
pozapłacowe środki motywowania |
pl |
dc.subject |
Lukas Bank S.A. |
pl |
dc.title |
System motywacyjny przedsiębiorstwa (banku komercyjnego) na przykładzie Lukas Bank S.A. |
pl |
dc.title.alternative |
The Enterprise’s Motivation Systems (commercial bank) on the example of LUKAS BANK Ltd. |
en |
dc.type |
masterThesis |
pl |