dc.contributor.advisor |
Bulzak, Andrzej |
|
dc.contributor.author |
Dudek-Tokarczyk Gabriela |
|
dc.date.accessioned |
2014-02-25T12:22:46Z |
|
dc.date.available |
2014-02-25T12:22:46Z |
|
dc.date.issued |
2007 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11199/6338 |
|
dc.description.abstract |
Zmiany, które zachodziły i zachodzą od 1989 r. doprowadziły do powstania w gospodarce systemu wolnorynkowego. Nie od dzisiaj reklama jest bardzo ważnym czynnikiem i siłą napędową w gospodarce i nie tylko w niej. Obecnie świat obraca się wokół reklamy, coraz więcej środków jest na nią przeznaczanych i nie można sobie wyobrazić sukcesu firmy bez jej udziału. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie i omówienie aspektu reklamy w marketingu oraz przedstawienie zależności między reklamą a nabywaniem produktów przez konsumentów, a także postrzeganie i lojalność wobec marki „Koral” w świetle przeprowadzonych badań. |
pl |
dc.language.iso |
pl |
pl |
dc.rights |
licencja niewyłączna |
pl |
dc.subject |
marketing-mix |
pl |
dc.subject |
promocja |
pl |
dc.subject |
reklama |
pl |
dc.subject |
prawo i dobre obyczaje w reklamie |
pl |
dc.subject |
reklama w mediach |
pl |
dc.subject |
ocena reklamy |
pl |
dc.title |
Reklama w marketingu na przykładzie firmy "Koral" |
pl |
dc.title.alternative |
Advertising in marketing based on the case of the „Koral” company |
en |
dc.type |
bachelorThesis |
pl |