Reklama w marketingu na przykładzie firmy "Koral"

WSB-NLU Repository

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bulzak, Andrzej
dc.contributor.author Dudek-Tokarczyk Gabriela
dc.date.accessioned 2014-02-25T12:22:46Z
dc.date.available 2014-02-25T12:22:46Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11199/6338
dc.description.abstract Zmiany, które zachodziły i zachodzą od 1989 r. doprowadziły do powstania w gospodarce systemu wolnorynkowego. Nie od dzisiaj reklama jest bardzo ważnym czynnikiem i siłą napędową w gospodarce i nie tylko w niej. Obecnie świat obraca się wokół reklamy, coraz więcej środków jest na nią przeznaczanych i nie można sobie wyobrazić sukcesu firmy bez jej udziału. Celem niniejszej pracy jest przedstawienie i omówienie aspektu reklamy w marketingu oraz przedstawienie zależności między reklamą a nabywaniem produktów przez konsumentów, a także postrzeganie i lojalność wobec marki „Koral” w świetle przeprowadzonych badań. pl
dc.language.iso pl pl
dc.rights licencja niewyłączna pl
dc.subject marketing-mix pl
dc.subject promocja pl
dc.subject reklama pl
dc.subject prawo i dobre obyczaje w reklamie pl
dc.subject reklama w mediach pl
dc.subject ocena reklamy pl
dc.title Reklama w marketingu na przykładzie firmy "Koral" pl
dc.title.alternative Advertising in marketing based on the case of the „Koral” company en
dc.type bachelorThesis pl


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search WSB-NLU Repository


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics

Info